e-Learning
dc.contributor.advisor | Beneš, Milan, | |
dc.contributor.author | Leistner, Petr | |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T14:20:40Z | |
dc.date.available | 2019-12-17T14:20:40Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/89806 | |
dc.description.abstract | Globální informační společnost se v posledních desetiletích v důsledku pronikání informačních technologií do všech oblastí lidských činností zakládá především na informacích a znalostech. Úspěch jedince v této společnosti je dán jeho schopnostmi informace získat, analyzovat a následně využívat. Informační společnost, nazývaná též často společností znalostní, však vyžaduje nový přístup ke vzdělávání. V posledních letech mnohé země přizpůsobují své vzdělávací soustavy potřebám informační společnosti a investují jak do vzdělávání, tak i do informačních technologií. Zrychlující se vývoj poznání a s tím spojený růst objemu nových informací a znalostí vede k naléhavé potřebě celoživotního . vzdělávání. Právě tento krok otevírá prostor pro ICTICT, které umožňuje vytvářet nové, interaktivní prostředí bez nutnosti přímé účasti lektora. | cs_CZ |
dc.language | čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.subject | e-learning | cs_CZ |
dc.subject | Vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Česko | cs_CZ |
dc.title | e-Learning | cs_CZ |
dc.type | Diplomová práce | cs_CZ |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.aleph | 000651334 | |
thesis.degree.name | Mgr. | cs_CZ |
uk.file-availability | VUK | |
dc.identifier.lisID | 990006513340106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce obhajované před rokem 2006 [2891]
Theses defended before year 2006