Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKocianová, Renata,
dc.contributor.authorVíková, Petra
dc.date.accessioned2019-12-17T14:18:04Z
dc.date.available2019-12-17T14:18:04Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89547
dc.description.abstractV teoretické části vycházím z pohledu psychologie na interpersonální komunikaci. Předkládám zde obecné poznatky o procesu komunikace, o jednotlivých typech a stylech komunikace. Dále navazuje kapitola věnovaná komunikaci aplikované na podnikové prostředí, kde postupně rozebírám dle mého názoru významné aspekty, které se podílejí na tvorbě komunikačního procesu, popřípadě ovlivňují celkovou úroveň komunikace v tomto prostředí, jako např. cíle, formy a prostředky komunikace, komunikační systém, úloha manažera a z toho vyplývající komunikační bariéry či dovednosti.Podkladem pro třetí kapitolu jsou praktické poznatky o podnikové komunikaci ve společnosti Nokia Group. Součástí je letmé seznámení s touto společností, s její obchodní činností, s hlavními principy podnikové kultury, s podnikovou strategií a podnikovými cíli a záměry. Uvedené aspekty jsou základním východiskem pro koncipování komunikačního systému v rámci této společnosti . V samostatných subkapitolách se pak zabývám prostředky komunikace a způsoby, které vedou ke zvyšování účinné výměny informací v této společnosti . V této souvislosti bych ráda upozornila na tu skutečnost, že množství údajů uvedených v praktické části je částečně limitováno z důvodu důvěrného charakteru těchto informací.V závěru své diplomové práce bych se chtěla pokusit o zhodnocení problematiky procesu vnitrofiremní komunikace z hlediska teoretických přístupů, neboli poznatků získaných na základě studia dostupných odborných pramenů, a z pohledu reálné podoby podnikové komunikace v prostředí mezinárodní organizace Nokia Group.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectinterpersonální komunikacecs_CZ
dc.subjectnonverbální komunikacecs_CZ
dc.subjectsociální komunikacecs_CZ
dc.subjectverbální komunikacecs_CZ
dc.subjectKomunikační technikycs_CZ
dc.subjectPodnikycs_CZ
dc.titleKomunikace v organizacics_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000688257
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990006882570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV