Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVymazal, Jiří,
dc.contributor.authorKopecký, Martin
dc.date.accessioned2019-12-17T14:35:13Z
dc.date.available2019-12-17T14:35:13Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89447
dc.description.abstractTéma vztahu evropské integrace a vzdělávání s ohledem na vzdělávání dospělých nabízí neobyčejně širokou škálu možností zpracování. Nejsem první, kdo na danou půdu vstupuje. Z posluchačů Katedry andragogiky a personálního řízení se jej doposud ujali nejméně tři studenti, pokaždé k němu sice přistoupili z jiného úhlu pohledu, nicméně zpracování z hlediska vývoje politické stránky zůstávalo až doposud problémem k dispozici pro prvního zájemce.Nechci nadužívat vzletných slov, přesto však podle mého názoru zůstává nade vší pochybnost skutečností, že evropské sjednocování představuje nejenom úkol, výzvu a s největší pravděpodobností i realitu, s níž se celá česká společnost vyrovnává a vyrovnávat bude, ale i námět, který by neměl ležet mimo centrum pozornosti společenských věd, i když u věd mimo politologii, mezinárodní vztahy apod. podstata celého problému nemusí hovořit jasně pro (např. kvůli oprávněnému vědomí politické a technicko - byrokratické povahy procesu). Nicméně zůstává nemalý prostor, v němž se 5 (přestože jeho obrysy určuje ohromné množství daných konkrétních fakt) společenské vědy mohou svobodně pohybovat. Neboť sebevětší počet údajů, jimiž je třeba se „prokousat“, chceme-li o problému kvalifikovaně pojednat, nemůže omezit možnost reflexe procesu rozmanitých stránek evropské integrace s cílem zpracovat téma tak, aby např. přes jeho zdánlivé zkomplikování skrze zasazení do širokého kontextu historického a myšlenkového vývoje, umožnila jeden z možných - a kladu si za cíl jej obhájit - způsobů chápání.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectceloživotní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectevropská integracecs_CZ
dc.subjectsociální politikacs_CZ
dc.subjectEvropská uniecs_CZ
dc.titleEvropská integrace a vzdělávání (koncept celoživotního učení v politice Evropské unie)cs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000657799
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990006577990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV