Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladu Univerzity v Tubingenu
Management and marketing of university sport in Germany based of the example of University Tubingen
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/890Identifikátory
SIS: 29887
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malecha, Petr
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
24. 4. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladě Univerzity v TObingenu Title: Management and marketing of university sport in Germany based on the example of University TObingen Cíl práce: Charakteristika a analýza managementu a marketingu akademického sportu na Univerzitě v TObingenu; návrh marketingové strategie za účelem dalšího rozvoje Metody: Popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza Výsledky: Návrh marketingové strategie pro vysokoškolský sport v SRN; návrh marketingového mixu pro Univerzitu v TObingenu Klíčová slova: Management, manažer, marketing, marketingový mix , sportovní produkt, sponzoring, sportovní reklama, popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza.