Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky
Communication with a Customer through a Brand
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/878Identifikátory
SIS: 29434
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat značku, navrhnout grafickou a verbální podobu, objasnit její smysl, zasadit ji do konkrétního prostředí a navrhnout podobu reklamních sdělení. Zároveň provedení auditu tří značek působících na českém trhu jako ukázku různých úspěšných stylů řízení a budování obchodní značky. Jejich definování, analyzování kroků vedoucích k prosperitě a hodnocení. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování auditu tří konkrétních značek. Hlavním informačním zdrojem se stal internet. Pro účely projektu rozhovory s vedením relaxačního centra. Dále bylo využito STEP analýzy, SWOT analýzy a rovněž strategické analýzy značky. Výsledky Vytvoření projektu brand managementu v rozměrech vybudování fiktivní značky. Navržení celkového logotypu zahrnujícího grafický design a verbální podobu. Forma a umístění reklamních sdělení včetně představení komunikace značky jako celku. Náhled do tří reálných procesů různých stylů řízení značek a sumarizování jejich úspěchů. Celkové přiblížení problematiky řízení značek. Klíčová slova Marketing, značka, trh, řízení značky, vybudování značky, komunikace,...