Novela školského zákona: Mediální obraz inkluzivního vzdělávání
The Amendement to the Education Act: Media Image of Inclusive Education
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86065Identifikátory
SIS: 180552
Kolekce
- Kvalifikační práce [18441]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dobosiová, Martina
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
19. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
inkluze, vzdělávání, agenda setting, mediální agenda, budování mediální agendy, intermediální agenda, kvantitativní výzkum, internet, zpravodajský serverKlíčová slova (anglicky)
inclusion, education, agenda setting, media agenda, media agenda building, intermedia agenda, quantitative research, internet, news serverCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nastolování témat na lokální úrovni
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJirků, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Datum obhajoby: 29. 3. 2011The rigorous thesis named Agenda-setting at the Local Level deals with concept agenda-setting and applies it on the research made in local conditions. It is checked to what degree the process of agenda-setting is functional ... -
Ověření korespondence mezi mediální a veřejnou agendou
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHorová, Terezie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 29. 1. 2014This thesis deals with the subject of correspondence between the media and the public agenda. It is based on previous studies , where the relationship between the media and the public agenda confirmed sociologist McCombs ... -
Nastolování agendy masovými sdělovacími prostředky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVeselka, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Datum obhajoby: 23. 6. 2014(abstrakt) Cílem zde předkládaného textu je představení konceptu nastolování témat ze strany médií (agenda setting) a pokus o ověření této teorie na tematické oblasti hospodářská politika v období od ledna 2009 do května ...