Koučování a osobnostní typologie
Coaching and typology of personality
dc.contributor.advisor | Riegel, Karel | |
dc.creator | Riethof, Norbert | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T10:51:25Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T10:51:25Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8472 | |
dc.description.abstract | This work describes theoretical background of coaching and it compares coaching with other methods in human resources development areas. The main context is the usage of coaching in corporate organizations. This work also combines coaching methodology with personality type approaches, in this case through the lenses of MB TI. Description of a developmental project implementation for an IT organization in the Czech Republic provides a framework in which coaching is shown as a main component of such a developmental project. It also explores the relationship between theoretically derived developmental needs of individuals and those of empirical origin. In a closing section it provides a view on status of coaching both nowadays and in the future. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje teoretické zázemí koučování, srovnává ho s jinými metodami práce s lidmi a uvádí ho do kontextu využití v ekonomické praxi. Zmiňuje možné propojení koučovacích metod s osobnostní typologií, zde nahlíženou pomocí osobnostního inventáře MBTI. Na příkladu rozvojového projektu implementovaného pro IT organizaci působící v České republice ukazuje, jak může být koučování do rozvojového projektu integrováno a stát se jeho klíčovou součástí. V rámci tohoto projektu zkoumá vztah mezi teoreticky odvozenými rozvojovými potřebami jednotlivců a potřebami stanovenými v rámci koučovacích rozhovorů. Závěrem se zamýšlí nad postavením koučování dnes i v budoucnu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Koučování a osobnostní typologie | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-04-12 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Psychology | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 27792 | |
dc.title.translated | Coaching and typology of personality | en_US |
dc.contributor.referee | Rymeš, Milan | |
dc.identifier.aleph | 000689273 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Psychology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce popisuje teoretické zázemí koučování, srovnává ho s jinými metodami práce s lidmi a uvádí ho do kontextu využití v ekonomické praxi. Zmiňuje možné propojení koučovacích metod s osobnostní typologií, zde nahlíženou pomocí osobnostního inventáře MBTI. Na příkladu rozvojového projektu implementovaného pro IT organizaci působící v České republice ukazuje, jak může být koučování do rozvojového projektu integrováno a stát se jeho klíčovou součástí. V rámci tohoto projektu zkoumá vztah mezi teoreticky odvozenými rozvojovými potřebami jednotlivců a potřebami stanovenými v rámci koučovacích rozhovorů. Závěrem se zamýšlí nad postavením koučování dnes i v budoucnu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work describes theoretical background of coaching and it compares coaching with other methods in human resources development areas. The main context is the usage of coaching in corporate organizations. This work also combines coaching methodology with personality type approaches, in this case through the lenses of MB TI. Description of a developmental project implementation for an IT organization in the Czech Republic provides a framework in which coaching is shown as a main component of such a developmental project. It also explores the relationship between theoretically derived developmental needs of individuals and those of empirical origin. In a closing section it provides a view on status of coaching both nowadays and in the future. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006892730106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [23975]
Theses