Zobrazit minimální záznam

(A)pollonia
dc.contributor.advisorPšenička, Martin
dc.creatorDlouhý, Petr
dc.date.accessioned2017-06-02T12:50:59Z
dc.date.available2017-06-02T12:50:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84525
dc.description.abstractTato bakalářská práce si vzala za téma analýzu jedné z nejikoničtějších inscenací současného polského divadla, (A)pollonie od režiséra Krzystofa Warlikowského. Práce je zaměřená na rozboru textových pramenů, z nichž vychází scénář inscenace a na inscenaci samotnou se zaměřením na ústřední téma myšlenky na holocaust. Analýza rovněž zahrnuje rozhovor s polskou antropoložkou Małgorzatou Chodynou zaměřený na kontext pozice (A)pollonie v polském divadle, společnosti a myšlení. Cílem práce je podat rozsáhlejší výpověď o tak často diskutované inscenaci, která však v českých kritických ohlasech téměř zcela zanikla.cs_CZ
dc.description.abstractThis Bachelor thesis focuses on the analysis of one of the most iconic performances in contemporary polish theatre, on (A)pollonia directed by Krzystof Warlikowski. The thesis turns attention to analysing the text origins which lead to the script of the performance and to the performance itself with its main topic, the thought of holocaust. The analysis also includes the interview with the polish theatre anthropologist Małgorzata Chodyna that focuses on the context and position of (A)pollonia in polish theatre, society and thinking. Its aim is to pass an extended statement about very often discussed performance that have been almost unnoticed in czech critical reflections.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectDivadlo | Polské divadlo | Analýza inscenace | Krzysztof Warlikowski | (A)pollonia | Holocaustcs_CZ
dc.subjectTheatre | Polish Theatre | Performance Analysis | Krzystof Warlikowski | (A)pollonia | Holocausten_US
dc.title(A)polloniacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-20
dc.description.departmentDepartement of Theatre Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra divadelní vědycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId178515
dc.title.translated(A)polloniaen_US
dc.contributor.refereeSarkissian, Alena
dc.identifier.aleph002096544
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDivadelní vědacs_CZ
thesis.degree.disciplineTheatre Studiesen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra divadelní vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Departement of Theatre Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDivadelní vědacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheatre Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce si vzala za téma analýzu jedné z nejikoničtějších inscenací současného polského divadla, (A)pollonie od režiséra Krzystofa Warlikowského. Práce je zaměřená na rozboru textových pramenů, z nichž vychází scénář inscenace a na inscenaci samotnou se zaměřením na ústřední téma myšlenky na holocaust. Analýza rovněž zahrnuje rozhovor s polskou antropoložkou Małgorzatou Chodynou zaměřený na kontext pozice (A)pollonie v polském divadle, společnosti a myšlení. Cílem práce je podat rozsáhlejší výpověď o tak často diskutované inscenaci, která však v českých kritických ohlasech téměř zcela zanikla.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor thesis focuses on the analysis of one of the most iconic performances in contemporary polish theatre, on (A)pollonia directed by Krzystof Warlikowski. The thesis turns attention to analysing the text origins which lead to the script of the performance and to the performance itself with its main topic, the thought of holocaust. The analysis also includes the interview with the polish theatre anthropologist Małgorzata Chodyna that focuses on the context and position of (A)pollonia in polish theatre, society and thinking. Its aim is to pass an extended statement about very often discussed performance that have been almost unnoticed in czech critical reflections.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědycs_CZ
dc.identifier.lisID990020965440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV