Zobrazit minimální záznam

The role of inspection in forming the policy of increasing the quality of social services in the Czech Republic.
dc.contributor.advisorŠtegmannová, Ingrid
dc.creatorPokorná, Jana
dc.date.accessioned2020-08-25T11:16:05Z
dc.date.available2020-08-25T11:16:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83551
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rolí inspekce při formování politiky zvyšování kvality sociálních slu-žeb v České republice z pohledu poskytovatele, zřizovatele a tvůrce politik. Teoretickým výcho-diskem je, že politika zvyšování kvality představuje záměry a směřování, které by měly vést k identifikaci stávající úrovně poskytovaných služeb, nápravě identifikovaných problémů a zlep-šení výkonu na různých úrovních. První část pojednává o obecném i pecifickém pojetí kvality v tržním sektoru a v sociálních službách. Představeny jsou systémy hodnocení a řízení kvality známé z komerční sféry, následně jsou aplikovány na hodnocení kvality v sociálních službách. V praktické části je mou snahou zodpovědět na otázku, jak inspekce ovlivňuje formování politiky zvyšování kvality sociálních služeb. Hlavní použitou metodou jsou případové studie založené na polostrukturovaných rozhovorech. V závěru jsou prezentovány výstupy popisující roli inspekce z pohledu jednotlivých aktérů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the role of inspection in shaping the policy of increasing the quality of social services in the Czech Republic from the perspective of the provider, the founder and policy makers. The policy of improving the quality intentions and direction, which should lead to the identification of existing service levels, remedy identified problems and improve performance at different levels. The first part deals with general and specific quality concept in the market sector and in social services. The evaluation systems and quality management known from the commercial sector are presented and subsequently applied to the evaluation of the quality of social services. The practical part of my attempt is to answer the question, how inspection affects improving of policy-making quality of social services. The main method used is a case studies based on semi-structured interviews. In conclusion, the outputs describing the role of inspection from the perspective of individual actors are presented. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectquality of lifeen_US
dc.subjectquality in commercial sectoren_US
dc.subjectquality in social servicesen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectpolicy of improving the qualityen_US
dc.subjectinspection of qualityen_US
dc.subjectkvalita životacs_CZ
dc.subjectkvalita v tržním sektorucs_CZ
dc.subjectkvalita v sociálních službáchcs_CZ
dc.subjectmanagement kvalitycs_CZ
dc.subjectpolitika zvyšování kvalitycs_CZ
dc.subjectinspekce kvalitycs_CZ
dc.titleRole inspekce při formování politiky zvyšování kvality sociálních služeb v ČR.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-16
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId161628
dc.title.translatedThe role of inspection in forming the policy of increasing the quality of social services in the Czech Republic.en_US
dc.contributor.refereeProcházková, Martina
dc.identifier.aleph002028062
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá rolí inspekce při formování politiky zvyšování kvality sociálních slu-žeb v České republice z pohledu poskytovatele, zřizovatele a tvůrce politik. Teoretickým výcho-diskem je, že politika zvyšování kvality představuje záměry a směřování, které by měly vést k identifikaci stávající úrovně poskytovaných služeb, nápravě identifikovaných problémů a zlep-šení výkonu na různých úrovních. První část pojednává o obecném i pecifickém pojetí kvality v tržním sektoru a v sociálních službách. Představeny jsou systémy hodnocení a řízení kvality známé z komerční sféry, následně jsou aplikovány na hodnocení kvality v sociálních službách. V praktické části je mou snahou zodpovědět na otázku, jak inspekce ovlivňuje formování politiky zvyšování kvality sociálních služeb. Hlavní použitou metodou jsou případové studie založené na polostrukturovaných rozhovorech. V závěru jsou prezentovány výstupy popisující roli inspekce z pohledu jednotlivých aktérů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the role of inspection in shaping the policy of increasing the quality of social services in the Czech Republic from the perspective of the provider, the founder and policy makers. The policy of improving the quality intentions and direction, which should lead to the identification of existing service levels, remedy identified problems and improve performance at different levels. The first part deals with general and specific quality concept in the market sector and in social services. The evaluation systems and quality management known from the commercial sector are presented and subsequently applied to the evaluation of the quality of social services. The practical part of my attempt is to answer the question, how inspection affects improving of policy-making quality of social services. The main method used is a case studies based on semi-structured interviews. In conclusion, the outputs describing the role of inspection from the perspective of individual actors are presented. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990020280620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV