Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi Q7
Analysis and Evalution of Promotional Strategy of SUV Audi Q7
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/824Identifikátory
SIS: 29186
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
9. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi 07 Anglický název: Analysis and evaluation of promotional strategy of SUV Audi Q7 Cíle práce: Zhodnocení a komplexní analýza vytvořené propagační strategie vozu Audi Q7 prezentované v České republice; vymezit nástroje marketingové komunikace a jejich využití v segmentu luxusních automobilů; navrhnout další možnosti propagace a komunikace při zachování image a postavení značky Audi na českém trhu. Metoda: Analýza byla vytvořena na základě podrobného rozboru výstupních měřitelných dat ukazujících na úspěšnost jednotlivých kampaní a nástrojů marketingové komunikace; současně byla využita SWOT analýza. Výsledky: Vytvořená komplexní analýza dat potvrzuje úspěšnost celé propagační strategie a vhodnost využitých nástrojů marketingové komunikace; navrhuji další možnosti komunikace, z nichž některé byly již v průběhu kampaně využity. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, reklamní kampaň, teaser, média, Events, PR, Internet, segment luxusních SUV automobilů, značka Audi. 2