Zobrazit minimální záznam

The Impact of Online Self-Monitoring Applications on Motivation of Users in Education Process
dc.contributor.advisorŠisler, Vít
dc.creatorSommerová, Zuzana
dc.date.accessioned2020-08-19T21:37:33Z
dc.date.available2020-08-19T21:37:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82370
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá, jakým způsobem sebekvantifikace působí na motivaci při procesu vzdělávání. Cílem práce je zjistit, zda využívání aplikací sledujících či zaznamenávajících průběh studia může mít vliv na motivaci uživatelů, a zároveň posoudit, jaké motivační techniky v nich využité jsou nejúčinnější. V práci jsou nejprve objasněny pojmy jako motivace, autoregulace učení a hnutí Quantified Self. Následuje popis několika výzkumů a přístupů, které se v oblasti monitorování vzdělávání a sebevzdělávání vyskytují. Dále jsou zkoumány různé motivační prvky. Ve výzkumné části je metodou hloubkových rozhovorů ověřován vliv aplikace Todait na motivaci uživatelů a formou kvantitativního dotazníkového šetření je zjišťováno, jaké další funkce by uživatelé u podobných aplikací preferovali.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is examining in which way the quantified self approach can have the effect on motivation in the process of education. The aim of this thesis is to determine whether the usage of application which is tracking and recording the study progress can have the influence on motivation of users and moreover, to evaluate the most effective motivational techniques used in these kinds of applications. Firstly, terms like motivation, self-regulated learning and the Quantified Self movement are clarified. Moreover, some of the researches from the field of tracking of educational and self-educational progress are described. Furthermore, various of motivational techniques are examined. In the part of the research, by the in-depth interviews it is examined the influence of the application Todait on the motivation of users and by the quantitative survey of questionnaire it is inquired what other functions would users prefer.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectself-monitoringen_US
dc.subjectquantified selfen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectself-regulationen_US
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectsebemonitorovánícs_CZ
dc.subjectsebekvantifikacecs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectautoregulacecs_CZ
dc.titleVliv online sebemonitorovacích aplikací na motivaci uživatelů v procesu vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId162073
dc.title.translatedThe Impact of Online Self-Monitoring Applications on Motivation of Users in Education Processen_US
dc.contributor.refereeFiala, Jakub
dc.identifier.aleph002107243
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce zkoumá, jakým způsobem sebekvantifikace působí na motivaci při procesu vzdělávání. Cílem práce je zjistit, zda využívání aplikací sledujících či zaznamenávajících průběh studia může mít vliv na motivaci uživatelů, a zároveň posoudit, jaké motivační techniky v nich využité jsou nejúčinnější. V práci jsou nejprve objasněny pojmy jako motivace, autoregulace učení a hnutí Quantified Self. Následuje popis několika výzkumů a přístupů, které se v oblasti monitorování vzdělávání a sebevzdělávání vyskytují. Dále jsou zkoumány různé motivační prvky. Ve výzkumné části je metodou hloubkových rozhovorů ověřován vliv aplikace Todait na motivaci uživatelů a formou kvantitativního dotazníkového šetření je zjišťováno, jaké další funkce by uživatelé u podobných aplikací preferovali.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is examining in which way the quantified self approach can have the effect on motivation in the process of education. The aim of this thesis is to determine whether the usage of application which is tracking and recording the study progress can have the influence on motivation of users and moreover, to evaluate the most effective motivational techniques used in these kinds of applications. Firstly, terms like motivation, self-regulated learning and the Quantified Self movement are clarified. Moreover, some of the researches from the field of tracking of educational and self-educational progress are described. Furthermore, various of motivational techniques are examined. In the part of the research, by the in-depth interviews it is examined the influence of the application Todait on the motivation of users and by the quantitative survey of questionnaire it is inquired what other functions would users prefer.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021072430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV