Marketingový koncept Českého veslařského svazu
Marketing Concept for the Czech Rowing Federation
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/823Identifikátory
SIS: 29408
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
21. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: v Marketingový koncept Ceského veslařského svazu Title: Marketing strategy for Czech rowing federation Cíl práce: Vytvořit kvalitní marketingový koncept, který by zajistil větší přísun finančních prostředků českému veslařskému svazu Metodika: Rozhovor a popisná analýza Výsledky: Vytvoření nabídkových listů, sponzorských balíčků a navržení vhodných firem pro sponzorování veslování Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace, nabídkové listy, sponzorský balíček, stanovení cílů ČVS a strategií