Zobrazit minimální záznam

The marketing plan of fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad.
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠtěchová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-08-09T13:56:11Z
dc.date.available2024-08-09T13:56:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/82296
dc.description.abstractNázev: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZPcs_CZ
dc.description.abstractTitle: The marketing plan of fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad. Objectives: The main aim of the dimploma thesis is to construct a marketing plan for fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad for the year 2017. The proposed marketing strategy, including the implementation plan will be directed to achieve marketing and business goals of the organization. Methods: For analysis of the microenvironment is used Porter matrix. Analysis of macroenvironment is done with the help of PEST analysis. For the analysis of competition is used marketing mix. The criteria of marketing mix are score and they are assigned to the appropriate weight. Already mentioned methods will form the basis for the creation of a SWOT analysis. Within Ansoff matrix is determined by the marketing strategy, which is supported by the research of customer satisfaction. Results: The result of this work is complete marketing plan of Expreska Jiřího z Poděbrad for the year 2017, which includes the necessary requirements and can serve as a tool for achieving the goals of the organization. Keywords: Marketing plan, Marketing mix, SWOT analysis, Marketing research, Marketing goals, Marketing strategy, Expreska JZPen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingový pláncs_CZ
dc.subjectMarketingové cílecs_CZ
dc.subjectMarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectMarketingový mixcs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectMarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectExpreska JZPcs_CZ
dc.subjectMarketing planen_US
dc.subjectMarketing mixen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectMarketing researchen_US
dc.subjectMarketing goalsen_US
dc.subjectMarketing strategyen_US
dc.subjectExpreska JZPen_US
dc.titleMarketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbradcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId163185
dc.title.translatedThe marketing plan of fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad.en_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZPcs_CZ
uk.abstract.enTitle: The marketing plan of fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad. Objectives: The main aim of the dimploma thesis is to construct a marketing plan for fitness center Expreska Jiřího z Poděbrad for the year 2017. The proposed marketing strategy, including the implementation plan will be directed to achieve marketing and business goals of the organization. Methods: For analysis of the microenvironment is used Porter matrix. Analysis of macroenvironment is done with the help of PEST analysis. For the analysis of competition is used marketing mix. The criteria of marketing mix are score and they are assigned to the appropriate weight. Already mentioned methods will form the basis for the creation of a SWOT analysis. Within Ansoff matrix is determined by the marketing strategy, which is supported by the research of customer satisfaction. Results: The result of this work is complete marketing plan of Expreska Jiřího z Poděbrad for the year 2017, which includes the necessary requirements and can serve as a tool for achieving the goals of the organization. Keywords: Marketing plan, Marketing mix, SWOT analysis, Marketing research, Marketing goals, Marketing strategy, Expreska JZPen_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.embargo.reasonThe annexes of the thesis or its part are inaccessible in accordance with article 18a (7) of The Code of Study and Examination in conjunction with Article 9 of the Rector’s Directive No. 6/2010.en
uk.embargo.reasonPřílohy práce nebo její části jsou nepřístupné v souladu s čl. 18a odst. 7 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze ve spojení s čl. 9 opatření rektora č. 6/2010.cs
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990020865550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV