dc.contributor.advisor | Berglová, Eva | |
dc.creator | Červíčková, Helena | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T09:56:41Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T09:56:41Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8214 | |
dc.description.abstract | The thesis investigates the infuences affecting students' motivation In foreign language teaching. It deals with the factors originating In the student' s personality and also concerns the outer elements. The thesis is trying to define the strategies which support and increase students' motivation and, at the same time, prevent its loss. Apart from the theoretical part, the work also contains several practical examples of emiching the education process and motivating the students. | en_US |
dc.description.abstract | Ovladani cizich jazyku je povazovano v ramci Evropske unie za velmi dUlezite. Dobre jazykove znalosti totiz umoziiuji lepsi komunikaci mezi Evropany. Ta podporuje jejich vetSi mobilitu v ramci Evropy, pfispiva k jejich vzajemnemu porozumeni a take lepsi spolupraci. Zaroveii muze pomoci pfekonat nejnlznejsi pfedsudky a diskriminace vliCi jinym mirodum, kulturam a nabozenstvim. Cizi jazyky se tak staly nedilnou soucasti v;Tliky ve skolach. Na ucebni proces a jeho uspesnost pfitom pusobi mnoho faktoru, jednim z nejdUlezitejsich je motivace. Od tohoto fenomenu si hodne slibuji jak ucitele, tak studenti. Spousta ucitelu se domniva, ze je jejich prace zbytecna, pokud jejich svefencum chybi motivace a naopak ocekavaji od motivovaneho studenta zazrak. Take studenti si nezfidka stezuji, ze je dany pfedmet nebavi, protoze je uCitel pro nej nedokaze nadchnout. Hodiny bfvaji nudne, smysl mnohych cviceni jim neni jasny, casto nevidi ani yfznam daneho pfedmetu pro jejich budouci zivot atd. Co to ale motivace vlastne je? Co pod timto pojmem rozumime? Jake faktory na ni pusobi? Do jake miry jsou rozhodujici osobnostni faktory studenta a jakou roli hraji ucitel, organizace vyucovani nebo ucebni materialy? Jak lze motivaci studentu zvysovat a naopak, jak lze zabranit jeji ztrate? Na tyto a jeste mnohe jine otazky se snazim... | cs_CZ |
dc.language | German | cs_CZ |
dc.language.iso | de_DE | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Motivation im Fremdsprachenunterricht | de_DE |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-29 | |
dc.description.department | Ústav germánských studií | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Germanic Studies | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 27487 | |
dc.title.translated | Motivation in foreign language teaching | en_US |
dc.title.translated | Motivace ve výuce cizího jazyka | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Rössler, Paul | |
dc.identifier.aleph | 000706965 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Němčina | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | German Studies | en_US |
thesis.degree.program | Filologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Philology | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav germánských studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Germanic Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Němčina | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | German Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Filologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Philology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ovladani cizich jazyku je povazovano v ramci Evropske unie za velmi dUlezite. Dobre jazykove znalosti totiz umoziiuji lepsi komunikaci mezi Evropany. Ta podporuje jejich vetSi mobilitu v ramci Evropy, pfispiva k jejich vzajemnemu porozumeni a take lepsi spolupraci. Zaroveii muze pomoci pfekonat nejnlznejsi pfedsudky a diskriminace vliCi jinym mirodum, kulturam a nabozenstvim. Cizi jazyky se tak staly nedilnou soucasti v;Tliky ve skolach. Na ucebni proces a jeho uspesnost pfitom pusobi mnoho faktoru, jednim z nejdUlezitejsich je motivace. Od tohoto fenomenu si hodne slibuji jak ucitele, tak studenti. Spousta ucitelu se domniva, ze je jejich prace zbytecna, pokud jejich svefencum chybi motivace a naopak ocekavaji od motivovaneho studenta zazrak. Take studenti si nezfidka stezuji, ze je dany pfedmet nebavi, protoze je uCitel pro nej nedokaze nadchnout. Hodiny bfvaji nudne, smysl mnohych cviceni jim neni jasny, casto nevidi ani yfznam daneho pfedmetu pro jejich budouci zivot atd. Co to ale motivace vlastne je? Co pod timto pojmem rozumime? Jake faktory na ni pusobi? Do jake miry jsou rozhodujici osobnostni faktory studenta a jakou roli hraji ucitel, organizace vyucovani nebo ucebni materialy? Jak lze motivaci studentu zvysovat a naopak, jak lze zabranit jeji ztrate? Na tyto a jeste mnohe jine otazky se snazim... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis investigates the infuences affecting students' motivation In foreign language teaching. It deals with the factors originating In the student' s personality and also concerns the outer elements. The thesis is trying to define the strategies which support and increase students' motivation and, at the same time, prevent its loss. Apart from the theoretical part, the work also contains several practical examples of emiching the education process and motivating the students. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav germánských studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007069650106986 | |