Zobrazit minimální záznam

Motivation in foreign language teaching
Motivace ve výuce cizího jazyka
dc.contributor.advisorBerglová, Eva
dc.creatorČervíčková, Helena
dc.date.accessioned2017-03-31T09:56:41Z
dc.date.available2017-03-31T09:56:41Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8214
dc.description.abstractThe thesis investigates the infuences affecting students' motivation In foreign language teaching. It deals with the factors originating In the student' s personality and also concerns the outer elements. The thesis is trying to define the strategies which support and increase students' motivation and, at the same time, prevent its loss. Apart from the theoretical part, the work also contains several practical examples of emiching the education process and motivating the students.en_US
dc.description.abstractOvladani cizich jazyku je povazovano v ramci Evropske unie za velmi dUlezite. Dobre jazykove znalosti totiz umoziiuji lepsi komunikaci mezi Evropany. Ta podporuje jejich vetSi mobilitu v ramci Evropy, pfispiva k jejich vzajemnemu porozumeni a take lepsi spolupraci. Zaroveii muze pomoci pfekonat nejnlznejsi pfedsudky a diskriminace vliCi jinym mirodum, kulturam a nabozenstvim. Cizi jazyky se tak staly nedilnou soucasti v;Tliky ve skolach. Na ucebni proces a jeho uspesnost pfitom pusobi mnoho faktoru, jednim z nejdUlezitejsich je motivace. Od tohoto fenomenu si hodne slibuji jak ucitele, tak studenti. Spousta ucitelu se domniva, ze je jejich prace zbytecna, pokud jejich svefencum chybi motivace a naopak ocekavaji od motivovaneho studenta zazrak. Take studenti si nezfidka stezuji, ze je dany pfedmet nebavi, protoze je uCitel pro nej nedokaze nadchnout. Hodiny bfvaji nudne, smysl mnohych cviceni jim neni jasny, casto nevidi ani yfznam daneho pfedmetu pro jejich budouci zivot atd. Co to ale motivace vlastne je? Co pod timto pojmem rozumime? Jake faktory na ni pusobi? Do jake miry jsou rozhodujici osobnostni faktory studenta a jakou roli hraji ucitel, organizace vyucovani nebo ucebni materialy? Jak lze motivaci studentu zvysovat a naopak, jak lze zabranit jeji ztrate? Na tyto a jeste mnohe jine otazky se snazim...cs_CZ
dc.languageGermancs_CZ
dc.language.isode_DE
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleMotivation im Fremdsprachenunterrichtde_DE
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-29
dc.description.departmentÚstav germánských studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Germanic Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27487
dc.title.translatedMotivation in foreign language teachingen_US
dc.title.translatedMotivace ve výuce cizího jazykacs_CZ
dc.contributor.refereeRössler, Paul
dc.identifier.aleph000706965
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNěmčinacs_CZ
thesis.degree.disciplineGerman Studiesen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav germánských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Germanic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csNěmčinacs_CZ
uk.degree-discipline.enGerman Studiesen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csOvladani cizich jazyku je povazovano v ramci Evropske unie za velmi dUlezite. Dobre jazykove znalosti totiz umoziiuji lepsi komunikaci mezi Evropany. Ta podporuje jejich vetSi mobilitu v ramci Evropy, pfispiva k jejich vzajemnemu porozumeni a take lepsi spolupraci. Zaroveii muze pomoci pfekonat nejnlznejsi pfedsudky a diskriminace vliCi jinym mirodum, kulturam a nabozenstvim. Cizi jazyky se tak staly nedilnou soucasti v;Tliky ve skolach. Na ucebni proces a jeho uspesnost pfitom pusobi mnoho faktoru, jednim z nejdUlezitejsich je motivace. Od tohoto fenomenu si hodne slibuji jak ucitele, tak studenti. Spousta ucitelu se domniva, ze je jejich prace zbytecna, pokud jejich svefencum chybi motivace a naopak ocekavaji od motivovaneho studenta zazrak. Take studenti si nezfidka stezuji, ze je dany pfedmet nebavi, protoze je uCitel pro nej nedokaze nadchnout. Hodiny bfvaji nudne, smysl mnohych cviceni jim neni jasny, casto nevidi ani yfznam daneho pfedmetu pro jejich budouci zivot atd. Co to ale motivace vlastne je? Co pod timto pojmem rozumime? Jake faktory na ni pusobi? Do jake miry jsou rozhodujici osobnostni faktory studenta a jakou roli hraji ucitel, organizace vyucovani nebo ucebni materialy? Jak lze motivaci studentu zvysovat a naopak, jak lze zabranit jeji ztrate? Na tyto a jeste mnohe jine otazky se snazim...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis investigates the infuences affecting students' motivation In foreign language teaching. It deals with the factors originating In the student' s personality and also concerns the outer elements. The thesis is trying to define the strategies which support and increase students' motivation and, at the same time, prevent its loss. Apart from the theoretical part, the work also contains several practical examples of emiching the education process and motivating the students.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav germánských studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990007069650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV