Zobrazit minimální záznam

Coaching and it's impact on performace of sales representants
dc.contributor.advisorBahbouh, Radvan
dc.creatorFabianová, Ivana
dc.date.accessioned2017-06-01T20:04:26Z
dc.date.available2017-06-01T20:04:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80521
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována analýze psychologického koučování jako metody podporující využívání lidského potenciálu, zvyšování výkonnosti a profesního rozvoje zaměstnanců. Teoretická část poskytuje vymezení pojmu koučování. Zabývá se principy a technikami koučování, vnímáním reality, hledáním řešení a stanovováním a dosahováním cílů. Pojednává o lidském potenciálu jako souboru dispozic a předpokladů k výkonu člověka, a jeho využívání. Popisuje možnosti zvyšování výkonnosti a životní spokojenosti pomocí koučinku. Práce představuje také přehled psychologických přístupů v koučování a jejich vymezení od ostatních způsobů práce s klientem. Druhou část práce tvoří kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly analyzované výsledky obchodních reprezentantů, kteří během své práce prošli koučováním. Měřeny byly jejich obchodní výsledky před koučováním a po jeho ukončení. Na základě výsledků výzkumné části diplomové práce byl prokázán statisticky významný rozdíl (p< .001) mezi výkonem obchodních konzultantů před koučováním a ve třech dalších měřeních po koučování. Klíčová slova Koučování, sebekoučování, cíle, principy koučování, efektivita, obchodní konzultant, výkon, potenciál.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis is devoted to an analysis of psychological coaching as a method promoting the use of human resources and human potential to the performance improvement and employee development. The theoretical part provides a definition of coaching. It deals with the principles and techniques of coaching, perception of reality, finding solutions and by setting and achieving goals. It discusses human potential as a layout of assumptions to human performance and its exploitation. It describes ways to improve the performance and life satisfaction through coaching. The work also presents an overview of psychological approaches in coaching. The second part consists of a quantitative research, in which they analyzed the results of sales representatives, who took coaching sessions, before and after coaching. Based on the results of the research part of the thesis, there is a statistically significant difference (p< .001) between the performance of sales consultants before coaching and in three other measurements after coaching. Key words Coaching, self-coaching, goals, coaching principles, effectivity, sales person, performance, potential.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectKoučovánícs_CZ
dc.subjectsebekoučovánícs_CZ
dc.subjectcílecs_CZ
dc.subjectprincipy koučovánícs_CZ
dc.subjectefektivitacs_CZ
dc.subjectobchodní konzultantcs_CZ
dc.subjectvýkoncs_CZ
dc.subjectpotenciálcs_CZ
dc.subjectCoachingen_US
dc.subjectself-coachingen_US
dc.subjectgoalsen_US
dc.subjectcoaching principlesen_US
dc.subjecteffectivityen_US
dc.subjectsales personen_US
dc.subjectperformanceen_US
dc.subjectpotentialen_US
dc.titleKoučování a jeho působení na výkon obchodních reprezentantůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId157711
dc.title.translatedCoaching and it's impact on performace of sales representantsen_US
dc.contributor.refereeRymeš, Milan
dc.identifier.aleph002031054
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je věnována analýze psychologického koučování jako metody podporující využívání lidského potenciálu, zvyšování výkonnosti a profesního rozvoje zaměstnanců. Teoretická část poskytuje vymezení pojmu koučování. Zabývá se principy a technikami koučování, vnímáním reality, hledáním řešení a stanovováním a dosahováním cílů. Pojednává o lidském potenciálu jako souboru dispozic a předpokladů k výkonu člověka, a jeho využívání. Popisuje možnosti zvyšování výkonnosti a životní spokojenosti pomocí koučinku. Práce představuje také přehled psychologických přístupů v koučování a jejich vymezení od ostatních způsobů práce s klientem. Druhou část práce tvoří kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly analyzované výsledky obchodních reprezentantů, kteří během své práce prošli koučováním. Měřeny byly jejich obchodní výsledky před koučováním a po jeho ukončení. Na základě výsledků výzkumné části diplomové práce byl prokázán statisticky významný rozdíl (p< .001) mezi výkonem obchodních konzultantů před koučováním a ve třech dalších měřeních po koučování. Klíčová slova Koučování, sebekoučování, cíle, principy koučování, efektivita, obchodní konzultant, výkon, potenciál.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis is devoted to an analysis of psychological coaching as a method promoting the use of human resources and human potential to the performance improvement and employee development. The theoretical part provides a definition of coaching. It deals with the principles and techniques of coaching, perception of reality, finding solutions and by setting and achieving goals. It discusses human potential as a layout of assumptions to human performance and its exploitation. It describes ways to improve the performance and life satisfaction through coaching. The work also presents an overview of psychological approaches in coaching. The second part consists of a quantitative research, in which they analyzed the results of sales representatives, who took coaching sessions, before and after coaching. Based on the results of the research part of the thesis, there is a statistically significant difference (p< .001) between the performance of sales consultants before coaching and in three other measurements after coaching. Key words Coaching, self-coaching, goals, coaching principles, effectivity, sales person, performance, potential.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020310540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV