Zobrazit minimální záznam

Learning and Education in the Adaptation Proces of Employees
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorSýkorová, Lucie
dc.date.accessioned2017-06-01T18:28:04Z
dc.date.available2017-06-01T18:28:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80089
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá učením se a vzděláváním v adaptačním procesu zaměstnanců, kteří nastupují na nové pracovní místo. Je zdůrazňován význam tvorby adaptačního plánu na efektivitu adaptačního procesu a učení se a vzdělávání v něm. Poukazuje na vliv velikosti organizace, na to jakou bude mít učení se a vzdělávání v adaptačním procesu podobu. Dobře řízený adaptační proces může nově nastupující zaměstnance stabilizovat a také je motivují. Práce se také věnuje komunikaci jako důležitému nástroji učení se a vzdělávání. Důraz práce je kladen na učení se a vzdělávání, různé typy učení se, teorie a metody vzdělávání, které je možné využívat, uplatnit v průběhu adaptačního procesu. Pozornost je věnována také pomůckám a technologiím, které mohou usnadnit učení se a vzdělávání v průběhu adaptačního procesu a také problematice měřitelnosti a hodnocení učení se a vzdělávání. Teoretické koncepty jsou doplněny výsledky empirického šetření realizovaného pomocí dotazníku. Toto šetření se postupně zaměřuje na všechna témata předchozích kapitol. Klíčová slova: adaptace zaměstnanců, adaptační proces, učení se v adaptačním procesu, vzdělávání v adaptačním procesu, vzdělávání nově nastupujících zaměstnanců, hodnocení vzdělávání dospělých, ICT technologie ve vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on education and learning within the adaptation process of employees starting a new job. It is emphasizing the importance of creation of the adaptation plan. The adaptation plan also influences the effectivity of the adaptation process and related education and learning. It points out the influence of the size of the organization on the final form of the adaptation process. Well executed adaptation process may stabilize and motivate the new employee significantly. Part of the thesis is dedicated to communication as well, due to communication being an important tool in education and learning. The theses focuses particularly on education and learning, various types of learning, theories and methods used in education, that are applicable during the adaptation process. A special chapter is dedicated to tools and technologies that may aid in education and learning as well as it issues the measurability and evaluation of education and learning. Theoretical concepts are backed up by the results of a research conducted through a questionnaire survey. This survey focuses all thesis previous six chapters. Keywords: adaptation of employees, adaptation process, learning in adaptation process, education in adaptation process, education of newcomers, reviews of adult education, ICT...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectadaptační procescs_CZ
dc.subjectadaptace zaměstnancůcs_CZ
dc.subjectučení se v adaptačním procesucs_CZ
dc.subjectvzdělávání v adaptačním procesucs_CZ
dc.subjectvzdělávání zaměstnancůcs_CZ
dc.subjecthodnocení vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.subjectICT technologie využívané ve vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.subjectnový zaměstnaneccs_CZ
dc.subjectadaptation processen_US
dc.subjectadaptation of employeesen_US
dc.subjectlearning in adaptation procesen_US
dc.subjecteducation in adaptation procesen_US
dc.subjecteducation of empolyeesen_US
dc.subjectreviews of adult educationen_US
dc.subjectICT technologys using in education of adulten_US
dc.subjectnew employeeen_US
dc.titleUčení se a vzdělávání v adaptačním procesu zaměstnancůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-01
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId166885
dc.title.translatedLearning and Education in the Adaptation Proces of Employeesen_US
dc.contributor.refereeBěhounková, Olga
dc.identifier.aleph002108355
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá učením se a vzděláváním v adaptačním procesu zaměstnanců, kteří nastupují na nové pracovní místo. Je zdůrazňován význam tvorby adaptačního plánu na efektivitu adaptačního procesu a učení se a vzdělávání v něm. Poukazuje na vliv velikosti organizace, na to jakou bude mít učení se a vzdělávání v adaptačním procesu podobu. Dobře řízený adaptační proces může nově nastupující zaměstnance stabilizovat a také je motivují. Práce se také věnuje komunikaci jako důležitému nástroji učení se a vzdělávání. Důraz práce je kladen na učení se a vzdělávání, různé typy učení se, teorie a metody vzdělávání, které je možné využívat, uplatnit v průběhu adaptačního procesu. Pozornost je věnována také pomůckám a technologiím, které mohou usnadnit učení se a vzdělávání v průběhu adaptačního procesu a také problematice měřitelnosti a hodnocení učení se a vzdělávání. Teoretické koncepty jsou doplněny výsledky empirického šetření realizovaného pomocí dotazníku. Toto šetření se postupně zaměřuje na všechna témata předchozích kapitol. Klíčová slova: adaptace zaměstnanců, adaptační proces, učení se v adaptačním procesu, vzdělávání v adaptačním procesu, vzdělávání nově nastupujících zaměstnanců, hodnocení vzdělávání dospělých, ICT technologie ve vzdělávání dospělýchcs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on education and learning within the adaptation process of employees starting a new job. It is emphasizing the importance of creation of the adaptation plan. The adaptation plan also influences the effectivity of the adaptation process and related education and learning. It points out the influence of the size of the organization on the final form of the adaptation process. Well executed adaptation process may stabilize and motivate the new employee significantly. Part of the thesis is dedicated to communication as well, due to communication being an important tool in education and learning. The theses focuses particularly on education and learning, various types of learning, theories and methods used in education, that are applicable during the adaptation process. A special chapter is dedicated to tools and technologies that may aid in education and learning as well as it issues the measurability and evaluation of education and learning. Theoretical concepts are backed up by the results of a research conducted through a questionnaire survey. This survey focuses all thesis previous six chapters. Keywords: adaptation of employees, adaptation process, learning in adaptation process, education in adaptation process, education of newcomers, reviews of adult education, ICT...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990021083550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV