dc.contributor.advisor | Kocianová, Renata | |
dc.creator | Sýkorová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T18:28:04Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T18:28:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/80089 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá učením se a vzděláváním v adaptačním procesu zaměstnanců, kteří nastupují na nové pracovní místo. Je zdůrazňován význam tvorby adaptačního plánu na efektivitu adaptačního procesu a učení se a vzdělávání v něm. Poukazuje na vliv velikosti organizace, na to jakou bude mít učení se a vzdělávání v adaptačním procesu podobu. Dobře řízený adaptační proces může nově nastupující zaměstnance stabilizovat a také je motivují. Práce se také věnuje komunikaci jako důležitému nástroji učení se a vzdělávání. Důraz práce je kladen na učení se a vzdělávání, různé typy učení se, teorie a metody vzdělávání, které je možné využívat, uplatnit v průběhu adaptačního procesu. Pozornost je věnována také pomůckám a technologiím, které mohou usnadnit učení se a vzdělávání v průběhu adaptačního procesu a také problematice měřitelnosti a hodnocení učení se a vzdělávání. Teoretické koncepty jsou doplněny výsledky empirického šetření realizovaného pomocí dotazníku. Toto šetření se postupně zaměřuje na všechna témata předchozích kapitol. Klíčová slova: adaptace zaměstnanců, adaptační proces, učení se v adaptačním procesu, vzdělávání v adaptačním procesu, vzdělávání nově nastupujících zaměstnanců, hodnocení vzdělávání dospělých, ICT technologie ve vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis focuses on education and learning within the adaptation process of employees starting a new job. It is emphasizing the importance of creation of the adaptation plan. The adaptation plan also influences the effectivity of the adaptation process and related education and learning. It points out the influence of the size of the organization on the final form of the adaptation process. Well executed adaptation process may stabilize and motivate the new employee significantly. Part of the thesis is dedicated to communication as well, due to communication being an important tool in education and learning. The theses focuses particularly on education and learning, various types of learning, theories and methods used in education, that are applicable during the adaptation process. A special chapter is dedicated to tools and technologies that may aid in education and learning as well as it issues the measurability and evaluation of education and learning. Theoretical concepts are backed up by the results of a research conducted through a questionnaire survey. This survey focuses all thesis previous six chapters. Keywords: adaptation of employees, adaptation process, learning in adaptation process, education in adaptation process, education of newcomers, reviews of adult education, ICT... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | adaptační proces | cs_CZ |
dc.subject | adaptace zaměstnanců | cs_CZ |
dc.subject | učení se v adaptačním procesu | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání v adaptačním procesu | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání zaměstnanců | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | ICT technologie využívané ve vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | nový zaměstnanec | cs_CZ |
dc.subject | adaptation process | en_US |
dc.subject | adaptation of employees | en_US |
dc.subject | learning in adaptation proces | en_US |
dc.subject | education in adaptation proces | en_US |
dc.subject | education of empolyees | en_US |
dc.subject | reviews of adult education | en_US |
dc.subject | ICT technologys using in education of adult | en_US |
dc.subject | new employee | en_US |
dc.title | Učení se a vzdělávání v adaptačním procesu zaměstnanců | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-01 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 166885 | |
dc.title.translated | Learning and Education in the Adaptation Proces of Employees | en_US |
dc.contributor.referee | Běhounková, Olga | |
dc.identifier.aleph | 002108355 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá učením se a vzděláváním v adaptačním procesu zaměstnanců, kteří nastupují na nové pracovní místo. Je zdůrazňován význam tvorby adaptačního plánu na efektivitu adaptačního procesu a učení se a vzdělávání v něm. Poukazuje na vliv velikosti organizace, na to jakou bude mít učení se a vzdělávání v adaptačním procesu podobu. Dobře řízený adaptační proces může nově nastupující zaměstnance stabilizovat a také je motivují. Práce se také věnuje komunikaci jako důležitému nástroji učení se a vzdělávání. Důraz práce je kladen na učení se a vzdělávání, různé typy učení se, teorie a metody vzdělávání, které je možné využívat, uplatnit v průběhu adaptačního procesu. Pozornost je věnována také pomůckám a technologiím, které mohou usnadnit učení se a vzdělávání v průběhu adaptačního procesu a také problematice měřitelnosti a hodnocení učení se a vzdělávání. Teoretické koncepty jsou doplněny výsledky empirického šetření realizovaného pomocí dotazníku. Toto šetření se postupně zaměřuje na všechna témata předchozích kapitol. Klíčová slova: adaptace zaměstnanců, adaptační proces, učení se v adaptačním procesu, vzdělávání v adaptačním procesu, vzdělávání nově nastupujících zaměstnanců, hodnocení vzdělávání dospělých, ICT technologie ve vzdělávání dospělých | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis focuses on education and learning within the adaptation process of employees starting a new job. It is emphasizing the importance of creation of the adaptation plan. The adaptation plan also influences the effectivity of the adaptation process and related education and learning. It points out the influence of the size of the organization on the final form of the adaptation process. Well executed adaptation process may stabilize and motivate the new employee significantly. Part of the thesis is dedicated to communication as well, due to communication being an important tool in education and learning. The theses focuses particularly on education and learning, various types of learning, theories and methods used in education, that are applicable during the adaptation process. A special chapter is dedicated to tools and technologies that may aid in education and learning as well as it issues the measurability and evaluation of education and learning. Theoretical concepts are backed up by the results of a research conducted through a questionnaire survey. This survey focuses all thesis previous six chapters. Keywords: adaptation of employees, adaptation process, learning in adaptation process, education in adaptation process, education of newcomers, reviews of adult education, ICT... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021083550106986 | |