Outdoorové vzdělávání z pohledu českých firem
Outdoor Education (OE) from the Czech Companies Viewpoint
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/7938Identifikátory
SIS: 29435
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bartůněk, Dušan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
27. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
a klíčová slova Název: Outdoorové vzdělávání z pohledu českých firem Cíle práce: Zhodnocení a analýza situace outdoorového vzdělávání v České republice a možnosti jeho aplikace v řízení lidských zdrojů. Zjištění proč firmy objednávají outdoorové kurzy a od nich očekávají. Metoda: Ve výzkumu pohledu českých firem na outdoorové vzdělávání a jeho kurzy bylo použito dotazmK:ového šetření. Získali jsme odpovědi od 20 společností působících na českém trhu. Výsledky: Výsledky shrnují pohled českých firem Gejich personálních oddělení) na kurzy outdoorového vzdělávání. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, kurzy, týmová spolupráce
and key words Title: Outdoor education (OE) from the view of Czech companies Aim of the work: Analyse and evaluate the outdoor education situation in Czech republic and the posibilities of applying it in human resources. Find out why the companies take part in the outdoor courses and what do they expect from it. Method: A questionnaire research was used to find out how the Czech companies evaluate the outdoor education and the courses themselves. We gained answers from 20 companies working on the Czech market. To gain better view on the problem we compared the results with other thesis. Results: The results show the point of view of the personnel managers of the mentioned companies to the courses of OE. Key words: outdoor education, teambuilding, courses, teamwork