Zobrazit minimální záznam

Achievement test in foreign languages (L2). Recommendations for construction of an achievement test in foreign languages (L2) in relation to the Russian language specifics
dc.contributor.advisorHulešová, Martina
dc.creatorKovářová, Jana
dc.date.accessioned2017-03-30T15:58:04Z
dc.date.available2017-03-30T15:58:04Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7403
dc.description.abstractTato práce byla věnována problematice tvorby testu z cizího jazyka. Jejím cílem bylo seznámit širší pedagogickou veřejnost s základními pojmy testování a přiblížit proces vzniku didaktického testu z cizího jazyka. Z kapitoly 1, v níž jsme vymezili pojem didaktický test a charakterizovali jej podle různých kritérií třídění, vyplývá, že podobu didaktického testu určuje účel, ke kterému jej chceme použít. Celý proces vzniku testu je nutné podřídit tomu, co chceme testem zjistit, a k čemu mají sloužit jeho výsledky. V pedagogické praxi je tedy nutné zvolit správnou podobu testu podle účelu a zamýšlené interpretace výsledků.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleDidaktický test z cizího jazyka. Doporučení pro tvorbu didaktického testu z cizího jazyka s ohledem na specifika ruského jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-19
dc.description.departmentÚstav slavistických a východoevropských studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Slavonic and East European Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27406
dc.title.translatedAchievement test in foreign languages (L2). Recommendations for construction of an achievement test in foreign languages (L2) in relation to the Russian language specificsen_US
dc.contributor.refereeRajnochová, Natalie
dc.identifier.aleph000647907
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVýchodoevropská studia se specializací rusistikaen_US
thesis.degree.disciplineVýchodoevropská studia se specializací rusistikacs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav slavistických a východoevropských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Slavonic and East European Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVýchodoevropská studia se specializací rusistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enVýchodoevropská studia se specializací rusistikaen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce byla věnována problematice tvorby testu z cizího jazyka. Jejím cílem bylo seznámit širší pedagogickou veřejnost s základními pojmy testování a přiblížit proces vzniku didaktického testu z cizího jazyka. Z kapitoly 1, v níž jsme vymezili pojem didaktický test a charakterizovali jej podle různých kritérií třídění, vyplývá, že podobu didaktického testu určuje účel, ke kterému jej chceme použít. Celý proces vzniku testu je nutné podřídit tomu, co chceme testem zjistit, a k čemu mají sloužit jeho výsledky. V pedagogické praxi je tedy nutné zvolit správnou podobu testu podle účelu a zamýšlené interpretace výsledků.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav slavistických a východoevropských studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990006479070106986


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV