Didaktický test z cizího jazyka. Doporučení pro tvorbu didaktického testu z cizího jazyka s ohledem na specifika ruského jazyka
Achievement test in foreign languages (L2). Recommendations for construction of an achievement test in foreign languages (L2) in relation to the Russian language specifics
dc.contributor.advisor | Hulešová, Martina | |
dc.creator | Kovářová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T15:58:04Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T15:58:04Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7403 | |
dc.description.abstract | Tato práce byla věnována problematice tvorby testu z cizího jazyka. Jejím cílem bylo seznámit širší pedagogickou veřejnost s základními pojmy testování a přiblížit proces vzniku didaktického testu z cizího jazyka. Z kapitoly 1, v níž jsme vymezili pojem didaktický test a charakterizovali jej podle různých kritérií třídění, vyplývá, že podobu didaktického testu určuje účel, ke kterému jej chceme použít. Celý proces vzniku testu je nutné podřídit tomu, co chceme testem zjistit, a k čemu mají sloužit jeho výsledky. V pedagogické praxi je tedy nutné zvolit správnou podobu testu podle účelu a zamýšlené interpretace výsledků. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Didaktický test z cizího jazyka. Doporučení pro tvorbu didaktického testu z cizího jazyka s ohledem na specifika ruského jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-19 | |
dc.description.department | Ústav slavistických a východoevropských studií | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Slavonic and East European Studies | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 27406 | |
dc.title.translated | Achievement test in foreign languages (L2). Recommendations for construction of an achievement test in foreign languages (L2) in relation to the Russian language specifics | en_US |
dc.contributor.referee | Rajnochová, Natalie | |
dc.identifier.aleph | 000647907 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Východoevropská studia se specializací rusistika | en_US |
thesis.degree.discipline | Východoevropská studia se specializací rusistika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Philology | en_US |
thesis.degree.program | Filologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav slavistických a východoevropských studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Slavonic and East European Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Východoevropská studia se specializací rusistika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Východoevropská studia se specializací rusistika | en_US |
uk.degree-program.cs | Filologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Philology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce byla věnována problematice tvorby testu z cizího jazyka. Jejím cílem bylo seznámit širší pedagogickou veřejnost s základními pojmy testování a přiblížit proces vzniku didaktického testu z cizího jazyka. Z kapitoly 1, v níž jsme vymezili pojem didaktický test a charakterizovali jej podle různých kritérií třídění, vyplývá, že podobu didaktického testu určuje účel, ke kterému jej chceme použít. Celý proces vzniku testu je nutné podřídit tomu, co chceme testem zjistit, a k čemu mají sloužit jeho výsledky. V pedagogické praxi je tedy nutné zvolit správnou podobu testu podle účelu a zamýšlené interpretace výsledků. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav slavistických a východoevropských studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006479070106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [23975]
Theses