Show simple item record

Marketing communication of the LEO Express rail carrier since 2012
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorPoloch, Jiří
dc.date.accessioned2017-05-27T19:22:22Z
dc.date.available2017-05-27T19:22:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72461
dc.description.abstractBakalářská práce má za cíl zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci společnosti LEO Express od jejího vstupu na trh až do současnosti. Zabývá se i dalšími tématy, nezbytnými pro ucelený přehled a pochopení souvislostí - nastiňuje problematiku konkurence na českých železnicích, která dlouhá léta nebyla možná a monopol na osobní dopravu měl státní dopravce České dráhy. Dále mapuje historii nejmladšího z účastníků boje o zákazníky na trase Praha - Ostrava, představuje hlavní témata komunikace a nejdůležitější uvedené kampaně. V hlavní části pak rozebírá jednotlivé komunikační kanály, které firma využívá. Každý z nich je popsán a kriticky zhodnocen a zároveň je pro úplnost krátce nastíněno, jakým způsobem jej využívají dva konkurenční dopravci, tedy RegioJet a České dráhy. Tímto způsobem je například analyzován obsah a správa sociálních sítí, webových stránek nebo in-store komunikace v prodejnách jízdenek. Poslední část je pak věnována analýze dat z průzkumu, který jsem provedl mezi cestujícími přímo na palubě vlaku. Z něj vyplývá například přijetí komunikačních aktivit firmy v očích jejích zákazníků nebo povědomí o kampaních, které firma během své existence uvedla.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis aims to analyze the overall marketing communications of company LEO Express since it entered the market until now. It also deals with other issues necessary for a comprehensive overview and understanding of the context - outlines the issue of competition in the railways in the Czech Republic, which for years have not been possible due to monopoly of the state carrier Czech Railways (České dráhy). It also maps the history of the youngest participant of the battle for customers on the route Prague - Ostrava, presents the main themes of communication and the most important campaigns. The main part then discusses multiple communication channels that the company uses. Each of these is described and critically assessed and compared to the communication of the competitors, RegioJet and Czech Railways. In this way is, for example, analyzed the content and administration of social networks, websites and in-store communication in ticket shops. The last part is devoted to the analysis of data from a survey that I conducted among the passengers on board of the train. This implies, for example, the adoption of the company's communication activities of in the eyes of its customers or particular campaigns awareness.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectLEO Expresscs_CZ
dc.subjectČeské dráhycs_CZ
dc.subjectRegioJetcs_CZ
dc.subjectčeské železnicecs_CZ
dc.subjectželezniční dopravacs_CZ
dc.subjectvlakycs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectLEO Expressen_US
dc.subjectCeske drahyen_US
dc.subjectRegioJeten_US
dc.subjectczech railwaysen_US
dc.subjectrailway transporten_US
dc.subjecttrainsen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.titleMarketingová komunikace železničního dopravce LEO Express od roku 2012 do současnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138870
dc.title.translatedMarketing communication of the LEO Express rail carrier since 2012en_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph001783774
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce má za cíl zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci společnosti LEO Express od jejího vstupu na trh až do současnosti. Zabývá se i dalšími tématy, nezbytnými pro ucelený přehled a pochopení souvislostí - nastiňuje problematiku konkurence na českých železnicích, která dlouhá léta nebyla možná a monopol na osobní dopravu měl státní dopravce České dráhy. Dále mapuje historii nejmladšího z účastníků boje o zákazníky na trase Praha - Ostrava, představuje hlavní témata komunikace a nejdůležitější uvedené kampaně. V hlavní části pak rozebírá jednotlivé komunikační kanály, které firma využívá. Každý z nich je popsán a kriticky zhodnocen a zároveň je pro úplnost krátce nastíněno, jakým způsobem jej využívají dva konkurenční dopravci, tedy RegioJet a České dráhy. Tímto způsobem je například analyzován obsah a správa sociálních sítí, webových stránek nebo in-store komunikace v prodejnách jízdenek. Poslední část je pak věnována analýze dat z průzkumu, který jsem provedl mezi cestujícími přímo na palubě vlaku. Z něj vyplývá například přijetí komunikačních aktivit firmy v očích jejích zákazníků nebo povědomí o kampaních, které firma během své existence uvedla.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis aims to analyze the overall marketing communications of company LEO Express since it entered the market until now. It also deals with other issues necessary for a comprehensive overview and understanding of the context - outlines the issue of competition in the railways in the Czech Republic, which for years have not been possible due to monopoly of the state carrier Czech Railways (České dráhy). It also maps the history of the youngest participant of the battle for customers on the route Prague - Ostrava, presents the main themes of communication and the most important campaigns. The main part then discusses multiple communication channels that the company uses. Each of these is described and critically assessed and compared to the communication of the competitors, RegioJet and Czech Railways. In this way is, for example, analyzed the content and administration of social networks, websites and in-store communication in ticket shops. The last part is devoted to the analysis of data from a survey that I conducted among the passengers on board of the train. This implies, for example, the adoption of the company's communication activities of in the eyes of its customers or particular campaigns awareness.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017837740106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV