Zobrazit minimální záznam

Comparison of Czech governmental campaigns and American AdCouncil campaigns with a focus on social campaigns against drunk driving
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorŠtenclová, Dorota
dc.date.accessioned2017-05-27T19:20:41Z
dc.date.available2017-05-27T19:20:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72452
dc.description.abstractBakalářská práce "Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace Ad Council se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem" pojednává o kampani "Nemyslíš, zaplatíš!" od Ministerstva dopravy České republiky a kampani "Buzzed Driving is Drunk Driving" ("Podnapilé řízení je opilé řízení") od National Highway Traffic Safety Administration. Současně se zaměřuje i na systém zadávání vládních osvětových a informačních kampaní v České republice a ve Spojených státech amerických. V první části se věnuje specifikám sociálního marketingu, rozdílům mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem a vládní komunikaci v rámci osvětových a informačních kampaní z teoretického hlediska. V další části se práce zaměřuje na činnost organizace Ad Council a posléze nastiňuje financování, průběh a dopad kampaň "Podnapilé řízení je opilé řízení". Následuje charakteristika české kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" a kapitola o vládní komunikaci osvětových kampaní v České republice. V závěru práce jsou srovnány obě kampaně a také komunikace české vlády a amerického Ad Councilu. Práce hodnotí obě kampaně a také navrhuje možné změny, které by mohly české vládní komunikaci pomoci zejména z hlediska efektivity a financování.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Comparison of Czech governmental campaigns and American Ad Council campaigns with a focus on social campaigns against drunk driving" deals with the Czech campaign titled, "Nemyslíš, zaplatíš!" (You don't think, you pay) by the Ministry of Transport and the American campaign "Buzzed Driving is Drunk Driving" by National Highway Traffic Safety Administration. It also focuses on the bidding process and the execution of public service campaigns produced by the government in the Czech Republic and the United States of America. The first section deals with social marketing, its specification and differentiation from commercial marketing, and government communication from a theoretical point of view. The following section focuses on the Ad Council and its activities and campaigns. Subsequently, it focuses on funding, execution and results of the "Buzzed Driving is Drunk Driving" campaign. Later, the characteristics of the Czech campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" and Czech governmental communication are discussed. Finally, the thesis compares Czech and American campaigns and also suggests possibilities for the improvement of Czech governmental communication mainly in the field of funding and effectiveness.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMinisterstvo dopravycs_CZ
dc.subject"Nemyslíšcs_CZ
dc.subjectzaplatíš!"cs_CZ
dc.subjectAd Councilcs_CZ
dc.subjectNational Highway Traffic Safety Administrationcs_CZ
dc.subject"Buzzed Driving is Drunk Driving"cs_CZ
dc.subjectalkohol za volantemcs_CZ
dc.subjectsociální marketingcs_CZ
dc.subjectsociální kampaňcs_CZ
dc.subjectvládní komunikacecs_CZ
dc.subjectosvětové kampaněcs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectUSAcs_CZ
dc.subjectMinistry of Transporten_US
dc.subject"Nemyslíšen_US
dc.subjectzaplatíš!"en_US
dc.subjectAd Councilen_US
dc.subjectNational Highway Safety Administrationen_US
dc.subject"Buzzed Driving is Drunk Driving"en_US
dc.subjectdrunk drivingen_US
dc.subjectsocial marketingen_US
dc.subjectsocial campaignen_US
dc.subjectgovernmental communicationen_US
dc.subjectinformative campaingsen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectUSAen_US
dc.titleSrovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace AdCouncil se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151955
dc.title.translatedComparison of Czech governmental campaigns and American AdCouncil campaigns with a focus on social campaigns against drunk drivingen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph002018402
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace Ad Council se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem" pojednává o kampani "Nemyslíš, zaplatíš!" od Ministerstva dopravy České republiky a kampani "Buzzed Driving is Drunk Driving" ("Podnapilé řízení je opilé řízení") od National Highway Traffic Safety Administration. Současně se zaměřuje i na systém zadávání vládních osvětových a informačních kampaní v České republice a ve Spojených státech amerických. V první části se věnuje specifikám sociálního marketingu, rozdílům mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem a vládní komunikaci v rámci osvětových a informačních kampaní z teoretického hlediska. V další části se práce zaměřuje na činnost organizace Ad Council a posléze nastiňuje financování, průběh a dopad kampaň "Podnapilé řízení je opilé řízení". Následuje charakteristika české kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" a kapitola o vládní komunikaci osvětových kampaní v České republice. V závěru práce jsou srovnány obě kampaně a také komunikace české vlády a amerického Ad Councilu. Práce hodnotí obě kampaně a také navrhuje možné změny, které by mohly české vládní komunikaci pomoci zejména z hlediska efektivity a financování.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis "Comparison of Czech governmental campaigns and American Ad Council campaigns with a focus on social campaigns against drunk driving" deals with the Czech campaign titled, "Nemyslíš, zaplatíš!" (You don't think, you pay) by the Ministry of Transport and the American campaign "Buzzed Driving is Drunk Driving" by National Highway Traffic Safety Administration. It also focuses on the bidding process and the execution of public service campaigns produced by the government in the Czech Republic and the United States of America. The first section deals with social marketing, its specification and differentiation from commercial marketing, and government communication from a theoretical point of view. The following section focuses on the Ad Council and its activities and campaigns. Subsequently, it focuses on funding, execution and results of the "Buzzed Driving is Drunk Driving" campaign. Later, the characteristics of the Czech campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" and Czech governmental communication are discussed. Finally, the thesis compares Czech and American campaigns and also suggests possibilities for the improvement of Czech governmental communication mainly in the field of funding and effectiveness.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020184020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV