Zobrazit minimální záznam

Techniky výuky všeobecné anglické slovní zásoby na středních školách
dc.contributor.advisorMothejzíková, Jarmila
dc.creatorNohlová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-03-30T15:19:12Z
dc.date.available2017-03-30T15:19:12Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7208
dc.description.abstractVychodiskem pro predkladanou praci j e autoreina osobni zkusenost s vyukou anglietiny v eeskem strednim skolstvi. Jej im ukolem j e upozorni t na nekolik konkretnich problemu teto oblasti, prieemz se zameruj e na oblast slovni zasoby. Prace si neklade za cil poskytnout jednoznaena reseni otazek, jde spise 0 to, upozornit na ruzne moznosti, jak k nedostatkum pristupovat. Ve snaze 0 aktualnost prace vzhledem k soueasnemu stavu j sme se rozhodli nepredkladat v uvodu prace osobni teze, nybrz pracovat vyhradne s vysledky vyzkumu a ty teprve vyuzit k dalsim uvaham. Po problemech ve vyuce anglietiny a jeji slovni zasoby jsme patrali prostrednictvim kvalitativniho dotaznikoveho pruzkumu primo na dvou dosti odlisnych eeskych gymnaziich. Krome autoreiny k jejich vyberu odlisne osobni zkusenosti vedly prave lokality a znaene s obema institucemi nas rozdily mezi skolami. Naprosto umoznily prubezne porovnavani nestejny situace regionalni vyznam v hlavnim meste a v malem meste prihranienim, ovsem s dulezitou roli v zapadoeeskem regionu. Studenti byli pozadani 0 zodpovezeni sesti otevrenych otazek. Zajimaly nas jednak konkretni formy vyuky, jednak subjektivni pohled studentu na jeji kvalitu, jejich pripominky a navrhy. V neposledni rade byl vyzkum zameren na osobni domaci praci s anglietinou, at uz jako pripravu na skolni...cs_CZ
dc.description.abstractThe starting point of this thesis is the author's personal experience with English education at Czech secondary schools. Its task is to point out several concrete problems of this area, especially ln the domain of vocabulary teaching. The paper does not alm at providing its readers with universal solutions of the problematic issues. Our purpose is rather to put emphasis on the wide range of possibilities of approaching the situation. Since one of our tenets was to cover the real current conditions, we decided not to formulate many initial assumptions. Instead of doing that we reI ied fully on the results of our research as a basis for further considerations. The problems of English (vocabulary) teaching have been observed at two distinct Czech grammar schools resulting in two main types of their possible causes. First of them is undoubtedly recent rush social development. Numerous changes in Czech society have been connected first with the Velvet Revolution in 1989, later with the growing influence of the European Union. Out of these shifts, the opportunity of personal contact with English speaking countries is the most significant. Further, Czech learners can profit from easier access to current foreign educational materials, TV and radio programs in English and original English literary and music...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleTechniques of teaching general English vocabulary at secondary school levelen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-20
dc.description.departmentÚstav anglistiky a amerikanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27176
dc.title.translatedTechniky výuky všeobecné anglické slovní zásoby na středních školáchcs_CZ
dc.contributor.refereeNováková, Soňa
dc.identifier.aleph000763915
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish and American Studies - Czech Language and Literatureen_US
thesis.degree.disciplineAnglistika - amerikanistika - Česky jazyk a literaturacs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav anglistiky a amerikanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglistika - amerikanistika - Česky jazyk a literaturacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish and American Studies - Czech Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVychodiskem pro predkladanou praci j e autoreina osobni zkusenost s vyukou anglietiny v eeskem strednim skolstvi. Jej im ukolem j e upozorni t na nekolik konkretnich problemu teto oblasti, prieemz se zameruj e na oblast slovni zasoby. Prace si neklade za cil poskytnout jednoznaena reseni otazek, jde spise 0 to, upozornit na ruzne moznosti, jak k nedostatkum pristupovat. Ve snaze 0 aktualnost prace vzhledem k soueasnemu stavu j sme se rozhodli nepredkladat v uvodu prace osobni teze, nybrz pracovat vyhradne s vysledky vyzkumu a ty teprve vyuzit k dalsim uvaham. Po problemech ve vyuce anglietiny a jeji slovni zasoby jsme patrali prostrednictvim kvalitativniho dotaznikoveho pruzkumu primo na dvou dosti odlisnych eeskych gymnaziich. Krome autoreiny k jejich vyberu odlisne osobni zkusenosti vedly prave lokality a znaene s obema institucemi nas rozdily mezi skolami. Naprosto umoznily prubezne porovnavani nestejny situace regionalni vyznam v hlavnim meste a v malem meste prihranienim, ovsem s dulezitou roli v zapadoeeskem regionu. Studenti byli pozadani 0 zodpovezeni sesti otevrenych otazek. Zajimaly nas jednak konkretni formy vyuky, jednak subjektivni pohled studentu na jeji kvalitu, jejich pripominky a navrhy. V neposledni rade byl vyzkum zameren na osobni domaci praci s anglietinou, at uz jako pripravu na skolni...cs_CZ
uk.abstract.enThe starting point of this thesis is the author's personal experience with English education at Czech secondary schools. Its task is to point out several concrete problems of this area, especially ln the domain of vocabulary teaching. The paper does not alm at providing its readers with universal solutions of the problematic issues. Our purpose is rather to put emphasis on the wide range of possibilities of approaching the situation. Since one of our tenets was to cover the real current conditions, we decided not to formulate many initial assumptions. Instead of doing that we reI ied fully on the results of our research as a basis for further considerations. The problems of English (vocabulary) teaching have been observed at two distinct Czech grammar schools resulting in two main types of their possible causes. First of them is undoubtedly recent rush social development. Numerous changes in Czech society have been connected first with the Velvet Revolution in 1989, later with the growing influence of the European Union. Out of these shifts, the opportunity of personal contact with English speaking countries is the most significant. Further, Czech learners can profit from easier access to current foreign educational materials, TV and radio programs in English and original English literary and music...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav anglistiky a amerikanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007639150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV