Zobrazit minimální záznam

Film festival marketing: Summer Film School Uherské Hradiště 2014
dc.contributor.advisorŠobr, Michal
dc.creatorVrzalová, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-27T17:44:51Z
dc.date.available2017-05-27T17:44:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71943
dc.description.abstractTato práce má za cíl prostřednictvím deskripce a následné analýzy marketingové komunikace 40. ročníku Letní filmové školy Uherské Hradiště potvrdit či vyvrátit předpoklad, že specifické programové zaměření Letní filmové školy, kterým je vzdělávání diváků v oblasti kinematografie, přímo ovlivňuje jeho komunikační aktivity a charakter festivalu je v ní výrazně reflektován. Práce zkoumá fenomén filmových festivalů a Letní filmovou školu jako specifický filmový festival s edukativním doprovodným programem. Zasazuje téma marketingové komunikace filmového festivalu do teoretického rámce a staví na teoretických poznatcích o marketingu obecně, kulturním marketingu a filmovém marketingu. Teoretické poznatky o marketingovém mixu aplikuje na příklad Letní filmové školy. Blíže se zaměřuje na komunikační pilíř marketingového mixu, který je předmětem hypotézy. Popisuje a analyzuje komunikaci 40. ročníku Letní filmové školy z pohledu využitých nástrojů, jejího kreativního zpracování a obsahového naplnění. Na základě toho vyvozuje závěry, že není možné potvrdit hypotézu práce, jelikož pouze nevýrazná část komunikace se zaměřuje na edukativní charakter události, což je v rozporu s původním předpokladem. Práce dále blíže hodnotí využití jednotlivých nástrojů a navrhuje způsoby zefektivnění současných aktivit.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to confirm or disprove the hypothesis that the specific programme focus of Summer Film School Uherské Hradiště, which is the education of the audience in the field of film and cinema, directly affects its marketing communication and is significantly reflected in it. This was done though description and subsequent analysis of the marketing communication of the 40th Summer Film School. The work explores the phenomenon of film festivals and the Summer Films School as a specific film festival with an educational programme. It places the subject of film festival communication within a theoretical framework and builds on the theoretical findings on marketing in general, cultural marketing and film marketing. It then applies the theoretical framework to the 40th year of Summer Film School as an example. It focuses on the communication pillar of marketing mix as the subject of this work's hypothesis. It describes and analyses the communication of the 40th Summer Film School in terms of its tools, creative execution and content. On this basis it draws conclusions that the hypothesis of this work was disproved, because only a minor part of the communication focuses on the educational nature of the event, which is in conflict with the original premise. The thesis evaluates the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectLetní filmová škola Uherské Hradištěcs_CZ
dc.subjectfilmový festivalcs_CZ
dc.subjectmarketing filmového festivalucs_CZ
dc.subjectfilmový marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectSummer Film School Uherské Hradištěen_US
dc.subjectfilm festivalen_US
dc.subjectfilm festival marketingen_US
dc.subjectfilm marketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.titleAnalýza marketingové komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště v roce 2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId126001
dc.title.translatedFilm festival marketing: Summer Film School Uherské Hradiště 2014en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph002006868
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce má za cíl prostřednictvím deskripce a následné analýzy marketingové komunikace 40. ročníku Letní filmové školy Uherské Hradiště potvrdit či vyvrátit předpoklad, že specifické programové zaměření Letní filmové školy, kterým je vzdělávání diváků v oblasti kinematografie, přímo ovlivňuje jeho komunikační aktivity a charakter festivalu je v ní výrazně reflektován. Práce zkoumá fenomén filmových festivalů a Letní filmovou školu jako specifický filmový festival s edukativním doprovodným programem. Zasazuje téma marketingové komunikace filmového festivalu do teoretického rámce a staví na teoretických poznatcích o marketingu obecně, kulturním marketingu a filmovém marketingu. Teoretické poznatky o marketingovém mixu aplikuje na příklad Letní filmové školy. Blíže se zaměřuje na komunikační pilíř marketingového mixu, který je předmětem hypotézy. Popisuje a analyzuje komunikaci 40. ročníku Letní filmové školy z pohledu využitých nástrojů, jejího kreativního zpracování a obsahového naplnění. Na základě toho vyvozuje závěry, že není možné potvrdit hypotézu práce, jelikož pouze nevýrazná část komunikace se zaměřuje na edukativní charakter události, což je v rozporu s původním předpokladem. Práce dále blíže hodnotí využití jednotlivých nástrojů a navrhuje způsoby zefektivnění současných aktivit.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to confirm or disprove the hypothesis that the specific programme focus of Summer Film School Uherské Hradiště, which is the education of the audience in the field of film and cinema, directly affects its marketing communication and is significantly reflected in it. This was done though description and subsequent analysis of the marketing communication of the 40th Summer Film School. The work explores the phenomenon of film festivals and the Summer Films School as a specific film festival with an educational programme. It places the subject of film festival communication within a theoretical framework and builds on the theoretical findings on marketing in general, cultural marketing and film marketing. It then applies the theoretical framework to the 40th year of Summer Film School as an example. It focuses on the communication pillar of marketing mix as the subject of this work's hypothesis. It describes and analyses the communication of the 40th Summer Film School in terms of its tools, creative execution and content. On this basis it draws conclusions that the hypothesis of this work was disproved, because only a minor part of the communication focuses on the educational nature of the event, which is in conflict with the original premise. The thesis evaluates the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV