Zobrazit minimální záznam

Analysis of the ice hockey stadium in Mělník and the proposal of marketing plan
dc.contributor.advisorFlemr, Libor
dc.creatorKrejsa, Jiří
dc.date.accessioned2024-08-07T08:22:18Z
dc.date.available2024-08-07T08:22:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71878
dc.description.abstractNázev: Analýza zimního stadionu Mělník a návrh marketingového plánu Cíle: Cílem této práce je zpracování analýz stavu zimního stadionu Mělník a vytvoření návrhu marketingového plánu. Plán by měl posloužit k efektivnějšímu fungování celého zimního stadionu v následujících letech. Metody: V práci byly zpracovány analýzy stavu stadionu v letech 2011-2013 zaměřené na využití ledové plochy, návštěvnosti veřejného bruslení a bruslení škol a také analýzy týkající se příjmů a výdajů ve stejném období. Bylo provedeno dotazování návštěvníků stadionu a sestavena analýza konkurenčních stadionů v okolí Mělníka. Veškeré získané hodnoty z analýz byly následně porovnávány s celorepublikovým průměrem hodnot získaných z výzkumu KPMG. Výsledky: Z provedených analýz byl zjištěn potenciál ve větší efektivnosti využití ledové plochy a pronájmu reklamních ploch. Při porovnání financování z veřejných rozpočtů je mělnický stadion oproti průměru ČR ve stejně velkých městech podfinancován. Celý návrh marketingového plánu byl sestaven do 4 hlavních částí zaměřených na získání potenciálních sponzorů, zvýšení využití ledové plochy v měsících září-březen, zvýšení návštěvnosti veřejného bruslení a bruslení škol ve stejném období a v poslední řadě byl vytvořen model využití ledové plochy v měsících duben-srpen. Klíčová slova:...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of the ice hockey stadium in Mělník and the proposal of marketing plan Objectives: The aim of this work is to elaborate analyzes of the state of the ice hockey stadium in Melnik and to create a proposal of a marketing plan for the stadium. The plan should serve to a more efficient functioning of the entire ice rink in the following years. Methods: The work analyzes years 2011-2013 where it focuses on the utilization of the ice surface, public skating hours and skating schools and analysis revenues and expenditures in the same period. Interviewing visitors, and competitive analysis of stadiums around Melnik were carried out. All values obtained from analyzes were subsequently compared with the national average values obtained from KPMG research. Results: The analyses identified the potential in greater efficiency of utilization of the ice surface and rental of advertising space. When comparing public financing is Melnik's stadium to the national average in the same size cities it turns out that Melnik's stadium is underfunded. The whole proposal of the marketing plan was compiled into 4 main sections aimed at attracting potential sponsors, increased use of ice rinks in the months of September to March, an increase in attendance of public skating and skating schools in the same...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectZimní stadioncs_CZ
dc.subjectmarketingový pláncs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectanalýza zimního stadionucs_CZ
dc.subjectice rinken_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectice hokey stadium analysesen_US
dc.titleAnalýza zimního stadionu Mělník a návrh marketingového plánucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-06
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId136684
dc.title.translatedAnalysis of the ice hockey stadium in Mělník and the proposal of marketing planen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Analýza zimního stadionu Mělník a návrh marketingového plánu Cíle: Cílem této práce je zpracování analýz stavu zimního stadionu Mělník a vytvoření návrhu marketingového plánu. Plán by měl posloužit k efektivnějšímu fungování celého zimního stadionu v následujících letech. Metody: V práci byly zpracovány analýzy stavu stadionu v letech 2011-2013 zaměřené na využití ledové plochy, návštěvnosti veřejného bruslení a bruslení škol a také analýzy týkající se příjmů a výdajů ve stejném období. Bylo provedeno dotazování návštěvníků stadionu a sestavena analýza konkurenčních stadionů v okolí Mělníka. Veškeré získané hodnoty z analýz byly následně porovnávány s celorepublikovým průměrem hodnot získaných z výzkumu KPMG. Výsledky: Z provedených analýz byl zjištěn potenciál ve větší efektivnosti využití ledové plochy a pronájmu reklamních ploch. Při porovnání financování z veřejných rozpočtů je mělnický stadion oproti průměru ČR ve stejně velkých městech podfinancován. Celý návrh marketingového plánu byl sestaven do 4 hlavních částí zaměřených na získání potenciálních sponzorů, zvýšení využití ledové plochy v měsících září-březen, zvýšení návštěvnosti veřejného bruslení a bruslení škol ve stejném období a v poslední řadě byl vytvořen model využití ledové plochy v měsících duben-srpen. Klíčová slova:...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of the ice hockey stadium in Mělník and the proposal of marketing plan Objectives: The aim of this work is to elaborate analyzes of the state of the ice hockey stadium in Melnik and to create a proposal of a marketing plan for the stadium. The plan should serve to a more efficient functioning of the entire ice rink in the following years. Methods: The work analyzes years 2011-2013 where it focuses on the utilization of the ice surface, public skating hours and skating schools and analysis revenues and expenditures in the same period. Interviewing visitors, and competitive analysis of stadiums around Melnik were carried out. All values obtained from analyzes were subsequently compared with the national average values obtained from KPMG research. Results: The analyses identified the potential in greater efficiency of utilization of the ice surface and rental of advertising space. When comparing public financing is Melnik's stadium to the national average in the same size cities it turns out that Melnik's stadium is underfunded. The whole proposal of the marketing plan was compiled into 4 main sections aimed at attracting potential sponsors, increased use of ice rinks in the months of September to March, an increase in attendance of public skating and skating schools in the same...en_US
uk.file-availabilityN
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.embargo.reasonThe document or parts thereof are inaccessible in accordance with Article 18a (7) of the Code of Study and Examination in conjunction with Article 10 of the Rector’s Directive No. 6/2010. The full text of the thesis is accessible in the physical database in accordance with Article 18a (5) of the Code of Study and Examination.en
uk.embargo.reasonCelý dokument nebo jeho části jsou nepřístupné v souladu s čl. 18a odst. 7 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze ve spojení s čl. 10 opatření rektora č. 6/2010. Plný text práce je zpřístupněn prostřednictvím věcné databáze dle čl. 18a odst. 5 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze.cs
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990019958940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV