Zobrazit minimální záznam

Monitoring of the news' facebook pages via analytics pro during certain period
dc.contributor.advisorČermák, Miloš
dc.creatorSoukupová, Barbora
dc.date.accessioned2017-05-27T14:53:49Z
dc.date.available2017-05-27T14:53:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71012
dc.description.abstract(abstrakt) Tato práce ukazuje, jak moc důležité je pokrýt všechny možné mediální prostředky, jaké svět poskytuje, budovat vztah s lidmi, kteří následují nějaký produkt, znát svou cílovou skupinu a věnovat jí, co je v našich silách. Jsou české internetové noviny připraveny vydat se touto cestou, nebo nadále opomíjejí všechny možnosti? Pojem nová média se stále vyvíjí s tím, jak vznikají nové technologické objevy. Svět se mění neuvěřitelnou rychlostí, musíme se tedy soustředit na přicházející změny a přizpůsobit se jim, ne s nimi bojovat. Jelikož se vždy objeví ti, kdo odmítají inovace, můžeme pozorovat, jak se jejich práce liší oproti těm, kteří následují moderní trendy. S pomocí společnosti Socialbakers a jejich nástroje Analytics PRO prozkoumáme konkrétní české zpravodajské weby a zjistíme, jak si vedou na poli sociálních sítí, konkrétně na Facebooku. Nejpopulárnější příspěvky vybraných serverů přiblíží obecnou orientaci jejich facebookové stránky a další metriky odhalí to, co by správci mohli nebo měli zlepšit.cs_CZ
dc.description.abstractThis work should show the importance of being able to utilize all the meanings of media that our world presents, keeping in touch with people subscribed to certain product, knowing its target audience and being able to give it as much as we possibly can. Are Czech online media capable of this path or are they just forgetting and missing the options? The term new media is still shifting and evolving as we witness new technology revelations. While the world is changing unbelievably fast we need to focus on those transformations and adapt to them, not fight them. But since there are always some who keep resisting innovations, we can see how their work differs from those who follow new manners. With help of Socialbakers and their Analytics PRO tool we will examine certain Czech news websites and see how they cope with social media, Facebook specifically. Their most popular posts will demonstrate the overall orientation of particular page and other metrics will reveal what can be or should be improved.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNová médiacs_CZ
dc.subjectonline žurnalistikacs_CZ
dc.subjectzpravodajské serverycs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectSocialbakerscs_CZ
dc.subjectAnalytics PROcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectNew mediaen_US
dc.subjectonline journalismen_US
dc.subjectnews seversen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectSocialbakersen_US
dc.subjectAnalytics PROen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.titleNáhled na facebookové stránky zpravodajských serverů v určitém období prostřednictvím nástroje Analytics PROcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-22
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId126181
dc.title.translatedMonitoring of the news' facebook pages via analytics pro during certain perioden_US
dc.contributor.refereeKasík, Pavel
dc.identifier.aleph001923888
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Tato práce ukazuje, jak moc důležité je pokrýt všechny možné mediální prostředky, jaké svět poskytuje, budovat vztah s lidmi, kteří následují nějaký produkt, znát svou cílovou skupinu a věnovat jí, co je v našich silách. Jsou české internetové noviny připraveny vydat se touto cestou, nebo nadále opomíjejí všechny možnosti? Pojem nová média se stále vyvíjí s tím, jak vznikají nové technologické objevy. Svět se mění neuvěřitelnou rychlostí, musíme se tedy soustředit na přicházející změny a přizpůsobit se jim, ne s nimi bojovat. Jelikož se vždy objeví ti, kdo odmítají inovace, můžeme pozorovat, jak se jejich práce liší oproti těm, kteří následují moderní trendy. S pomocí společnosti Socialbakers a jejich nástroje Analytics PRO prozkoumáme konkrétní české zpravodajské weby a zjistíme, jak si vedou na poli sociálních sítí, konkrétně na Facebooku. Nejpopulárnější příspěvky vybraných serverů přiblíží obecnou orientaci jejich facebookové stránky a další metriky odhalí to, co by správci mohli nebo měli zlepšit.cs_CZ
uk.abstract.enThis work should show the importance of being able to utilize all the meanings of media that our world presents, keeping in touch with people subscribed to certain product, knowing its target audience and being able to give it as much as we possibly can. Are Czech online media capable of this path or are they just forgetting and missing the options? The term new media is still shifting and evolving as we witness new technology revelations. While the world is changing unbelievably fast we need to focus on those transformations and adapt to them, not fight them. But since there are always some who keep resisting innovations, we can see how their work differs from those who follow new manners. With help of Socialbakers and their Analytics PRO tool we will examine certain Czech news websites and see how they cope with social media, Facebook specifically. Their most popular posts will demonstrate the overall orientation of particular page and other metrics will reveal what can be or should be improved.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990019238880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV