dc.contributor.advisor | Lorenzová, Jitka | |
dc.creator | Dvořáková, Iris | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T14:27:11Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T14:27:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/70865 | |
dc.description.abstract | V této diplomové práci řeším mediaci jako metodu sociálně pedagogické práce. Vzhledem ke své odborné pedagogické praxi se jedná o mediaci ve školním prostředí, konkrétně na základní škole. Zaměřuji se také na problematiku adekvátního využívání mediace při řešení problémových a konfliktních situací. V praktické části diplomové práce navrhuji projekt, který je možné realizovat na ZŠ Stoliňská. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | In this thesis I deal with mediation as a method of social and educational work. Due to their professional teaching practice is a mediation in schools, particularly at primary school. It also focuses on the issue of adequate use of mediation in solving problems and conflict situations. In the practical part of the thesis proposes a project that can be implemented at the elementary school Stoliňská. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | integrace,konflikty,mediace,mediátor,sociální práce | cs_CZ |
dc.subject | školní prostředí | cs_CZ |
dc.subject | školní kompetence | cs_CZ |
dc.subject | učení | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | conflict resolution | en_US |
dc.subject | mediation | en_US |
dc.subject | mediator | en_US |
dc.subject | social work | en_US |
dc.subject | school environment | en_US |
dc.subject | school competence | en_US |
dc.subject | learning | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | primary school | en_US |
dc.title | Mediace jako metoda sociálně pedagogické práce na základní škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-15 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 96548 | |
dc.title.translated | Mediation as a Method of Socially Educational Work at Elementary School | en_US |
dc.contributor.referee | Burešová, Karolína | |
dc.identifier.aleph | 001853663 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | V této diplomové práci řeším mediaci jako metodu sociálně pedagogické práce. Vzhledem ke své odborné pedagogické praxi se jedná o mediaci ve školním prostředí, konkrétně na základní škole. Zaměřuji se také na problematiku adekvátního využívání mediace při řešení problémových a konfliktních situací. V praktické části diplomové práce navrhuji projekt, který je možné realizovat na ZŠ Stoliňská. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | In this thesis I deal with mediation as a method of social and educational work. Due to their professional teaching practice is a mediation in schools, particularly at primary school. It also focuses on the issue of adequate use of mediation in solving problems and conflict situations. In the practical part of the thesis proposes a project that can be implemented at the elementary school Stoliňská. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018536630106986 | |