Tajemství mezi tóny: Co lidem přináší hudba?
What music brings to people?
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69843Identifikátory
SIS: 136825
Kolekce
- Kvalifikační práce [23201]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Duffková, Jana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
3. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Posluchačský výzkum, Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK, kulturní spotřebaKlíčová slova (anglicky)
Audience survey, Prague symphony orchestra, FOK, Cultural consumptionBakalářská práce se zabývá stručným vymezením toho, co je to posluchačský výzkum, zachycením kontextu kulturní spotřeby a vztahu k marketingovým nástrojům. Hlavní těžiště práce spočívá v analýze výsledků výzkumu provedeného přímo pro účely této práce. Jedná se o výzkum, který zachycuje strukturu publika Symfonického orchestru hlavního města Prahy FOK, a měl by sloužit jako podklad pro další strategické rozhodování managementu této organizace. Klíčová slova: Posluchačský výzkum, Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK, kulturní spotřeba
Bachelor thesis contains modest definition and author's understanding of the term "Audience survey", provides short insight into cultural consumption and describes its relation to marketing tools. The main focus of this work lies in the analysis of results of a survey performed exclusively for purposes of this work. This audience survey monitors the structure of audience of Prague symphony orchestra, and its main purpose is to provide solid information for further strategic business decisions of management of this organization. Keywords: Audience survey, Prague symphony orchestra, FOK, Cultural consumption