Zobrazit minimální záznam

The Importance of Tourism Industry on the Example of Bavaria: Economic Potential and State Subsidies
Význam cestovního ruchu na příkladu Bavorska: Hospodářský potenciál a státní podpora
dc.contributor.advisorDvořák, Pavel
dc.creatorSemerádová, Adéla
dc.date.accessioned2020-08-26T12:10:20Z
dc.date.available2020-08-26T12:10:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/68719
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje významu cestovního ruchu na příkladu Svobodného státu Bavorsko. Mezi hlavní otázky této práce patří, jaký je význam cestovního ruchu pro bavorské hospodářství a jakou roli zde hraje státní podpora. Bavorsko je označováno jako turistická země číslo jedna v Německu. Tato spolková země patří mezi oblíbené celoroční turistické cíle především díky své rozmanitost a široké nabídce turistických služeb. Oficiální marketingovou platformu bavorského turismus tvoří agentura Bayern Tourismus Marketing GmbH, která je podporována Bavorským státním ministerstvem hospodářství a medií, energetiky a technologie. Díky různým konceptům a produktovým liniím je Bavorsko vhodným místem pro dovolenou jak pro rodiny s dětmi, tak pro seniory nebo studenty. Cestovní ruch v Bavorsku tvoří důležitou součást bavorského hospodářství a nabízí zaměstnání zhruba pro půl milionu obyvatel. V roce 2010 navštívilo Bavorsko 28 milionů turistů. V současné době cestovní ruch ovlivňuje především globalizace, změny životního prostředí a zvyšování věkového průměru obyvatelstva.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the tourist industry in the Free State of Bavaria. The text focuses on the importance of the tourist industry on Bavarian economy. The role of state subsidies is discussed too. Bavaria is often called the number one tourist destination in Germany. This state of the Federal Republic of Germany ranks among popular year-round tourists destination thanks to the variety of tourist attractions and wide range of tourist services. The official marketing platform of Bavarian tourism is represented by Bayern Tourism Marketing GmbH. This agency is supported by the Bavarian Ministry of Economic Affairs and Media, Energy and Technology. The agency creates various concepts and product lines which specialize in meeting the concrete demands of various tourists - families with children, seniors and students. Bavarian tourism constitutes an important part of the Bavarian economy besides other things over 500,000 people is employed there. In 2010, Bavaria welcomed 28 million tourists. Nowadays, tourist industry is influenced by globalization, environmental changes and increasing average age of population.en_US
dc.languageGermancs_CZ
dc.language.isode_DE
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBayerncs_CZ
dc.subjectTourismuscs_CZ
dc.subjectReiseverkehrcs_CZ
dc.subjectArbeitsmarktcs_CZ
dc.subjectWirtschaftcs_CZ
dc.subjectStaatsunterstützungcs_CZ
dc.subjectDestinationcs_CZ
dc.subjectUrlaubcs_CZ
dc.subjectBavariaen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist industryen_US
dc.subjectlabour marketen_US
dc.subjecteconomyen_US
dc.subjectstate subsidiesen_US
dc.subjectdestinationen_US
dc.subjectholidaysen_US
dc.titleDie Bedeutung des Reiseverkehrs am Beispiel Bayerns: Das wirtschaftliche Potenzial und die Staatsförderungde_DE
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-17
dc.description.departmentDepartment of German and Austrian Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra německých a rakouských studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId123833
dc.title.translatedThe Importance of Tourism Industry on the Example of Bavaria: Economic Potential and State Subsidiesen_US
dc.title.translatedVýznam cestovního ruchu na příkladu Bavorska: Hospodářský potenciál a státní podporacs_CZ
dc.contributor.refereeBaštová, Petra
dc.identifier.aleph001784087
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech-German Studiesen_US
thesis.degree.disciplineČesko-německá studia/Deutsch-Tschechische Studiencs_CZ
thesis.degree.programInternational Area Studiesen_US
thesis.degree.programMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra německých a rakouských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of German and Austrian Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csČesko-německá studia/Deutsch-Tschechische Studiencs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech-German Studiesen_US
uk.degree-program.csMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
uk.degree-program.enInternational Area Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje významu cestovního ruchu na příkladu Svobodného státu Bavorsko. Mezi hlavní otázky této práce patří, jaký je význam cestovního ruchu pro bavorské hospodářství a jakou roli zde hraje státní podpora. Bavorsko je označováno jako turistická země číslo jedna v Německu. Tato spolková země patří mezi oblíbené celoroční turistické cíle především díky své rozmanitost a široké nabídce turistických služeb. Oficiální marketingovou platformu bavorského turismus tvoří agentura Bayern Tourismus Marketing GmbH, která je podporována Bavorským státním ministerstvem hospodářství a medií, energetiky a technologie. Díky různým konceptům a produktovým liniím je Bavorsko vhodným místem pro dovolenou jak pro rodiny s dětmi, tak pro seniory nebo studenty. Cestovní ruch v Bavorsku tvoří důležitou součást bavorského hospodářství a nabízí zaměstnání zhruba pro půl milionu obyvatel. V roce 2010 navštívilo Bavorsko 28 milionů turistů. V současné době cestovní ruch ovlivňuje především globalizace, změny životního prostředí a zvyšování věkového průměru obyvatelstva.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the tourist industry in the Free State of Bavaria. The text focuses on the importance of the tourist industry on Bavarian economy. The role of state subsidies is discussed too. Bavaria is often called the number one tourist destination in Germany. This state of the Federal Republic of Germany ranks among popular year-round tourists destination thanks to the variety of tourist attractions and wide range of tourist services. The official marketing platform of Bavarian tourism is represented by Bayern Tourism Marketing GmbH. This agency is supported by the Bavarian Ministry of Economic Affairs and Media, Energy and Technology. The agency creates various concepts and product lines which specialize in meeting the concrete demands of various tourists - families with children, seniors and students. Bavarian tourism constitutes an important part of the Bavarian economy besides other things over 500,000 people is employed there. In 2010, Bavaria welcomed 28 million tourists. Nowadays, tourist industry is influenced by globalization, environmental changes and increasing average age of population.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra německých a rakouských studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990017840870106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV