Zobrazit minimální záznam

Contributions to the History of the Pharmaceutical Industry, Marketing and Advertising in the Czechoslovak republic in 1918-1938
dc.contributor.advisorRusek, Václav
dc.creatorVranová, Vilma
dc.date.accessioned2018-10-19T09:47:02Z
dc.date.available2018-10-19T09:47:02Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66960
dc.description.abstract10. ABSTRAKT Univerzita Karlova v Praze, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra: Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: PharmDr. MVDr. Vilma VRANOVÁ Školitel: Doc. RNDr. PhMr. Václav RUSEK, Csc. Název disertační práce: K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938 Práce "K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938" se zabývá vznikem a vývojem farmaceutického marketingu se zaměřením na jednu složku marketingového mixu a to reklamu. Práce pojednává o vzniku a vývoji farmaceutického průmyslu, kde popisuje vznik firem Interpharma a Druvet, popisuje základní prvky marketingu a jeho specifiky ve farmacii, dále se věnuje základním složkám marketingového mixu, jako je vlastní léčivý přípravek, cenotvorba a propagace. Práce přináší nové údaje o dějinách farmaceutického průmyslu, získané na základě archivního výzkumu, zejména o rozvoji reklamy a její právní regulace a to i v mezinárodním měřítku. Jako prameny pro zpracování práce byly použity archivní dokumenty, dobový tisk, Sbírky zákonů Československé republiky a Sbírky zákonů a nařízení říšského zákoníku.cs_CZ
dc.description.abstract11. ABSTRACT Charles University in Prague, Faculty Of Pharmacy Department: Department of Social and Clinical Pharmacy Candidate: PharmDr. MVDr. Vilma VRANOVÁ Supervisor: Doc. RNDr. PhMr. Václav RUSEK, Csc. Title of doctoral thesis: Contributions to the history of the pharmaceutical industry, marketing and advertising in the Czechoslovak Republic in 1918 - 1938 Doctoral thesis "The history of the pharmaceutical industry, marketing and advertising in the Czechoslovak Republic in the years 1918 - 1938" explores the origins and development of pharmaceutical marketing, with a focus on one component of the marketing mix namely advertising. The thesis is divided into chapters that deal with the origins and development of the pharmaceutical industry, describing the formation of companies Interpharma and Druvet, describes fundamental elements of the marketing mix. The thesis also discusses basic elements of the marketing mix such as a medicinal product, pricing and promotion. The work is based on archival research and brings new information on the history of the pharmaceutical industry, especially the development of advertising and its legal regulation even in international aspects. Archival documents, newspapers, Collection of Laws of the Czechoslovak Republic and Collection of laws and regulations of Imperial Code...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titleK dějinám farmaceutického marketingu a reklamy v ČSR v letech 1918 - 1938.cs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-12-12
dc.description.departmentKatedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social and Clinical Pharmacyen_US
dc.description.facultyFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
dc.description.facultyFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.identifier.repId104396
dc.title.translatedContributions to the History of the Pharmaceutical Industry, Marketing and Advertising in the Czechoslovak republic in 1918-1938en_US
dc.contributor.refereeDohnal, František
dc.contributor.refereeLisá, Martina
dc.identifier.aleph001878621
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Pharmacyen_US
thesis.degree.disciplineSociální farmacie - lékárenstvícs_CZ
thesis.degree.programPharmacyen_US
thesis.degree.programFarmaciecs_CZ
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFarmaceutická fakulta v Hradci Králové::Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Pharmacy in Hradec Králové::Department of Social and Clinical Pharmacyen_US
uk.faculty-name.csFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csFaFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální farmacie - lékárenstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Pharmacyen_US
uk.degree-program.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-program.enPharmacyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.cs10. ABSTRAKT Univerzita Karlova v Praze, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra: Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: PharmDr. MVDr. Vilma VRANOVÁ Školitel: Doc. RNDr. PhMr. Václav RUSEK, Csc. Název disertační práce: K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938 Práce "K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938" se zabývá vznikem a vývojem farmaceutického marketingu se zaměřením na jednu složku marketingového mixu a to reklamu. Práce pojednává o vzniku a vývoji farmaceutického průmyslu, kde popisuje vznik firem Interpharma a Druvet, popisuje základní prvky marketingu a jeho specifiky ve farmacii, dále se věnuje základním složkám marketingového mixu, jako je vlastní léčivý přípravek, cenotvorba a propagace. Práce přináší nové údaje o dějinách farmaceutického průmyslu, získané na základě archivního výzkumu, zejména o rozvoji reklamy a její právní regulace a to i v mezinárodním měřítku. Jako prameny pro zpracování práce byly použity archivní dokumenty, dobový tisk, Sbírky zákonů Československé republiky a Sbírky zákonů a nařízení říšského zákoníku.cs_CZ
uk.abstract.en11. ABSTRACT Charles University in Prague, Faculty Of Pharmacy Department: Department of Social and Clinical Pharmacy Candidate: PharmDr. MVDr. Vilma VRANOVÁ Supervisor: Doc. RNDr. PhMr. Václav RUSEK, Csc. Title of doctoral thesis: Contributions to the history of the pharmaceutical industry, marketing and advertising in the Czechoslovak Republic in 1918 - 1938 Doctoral thesis "The history of the pharmaceutical industry, marketing and advertising in the Czechoslovak Republic in the years 1918 - 1938" explores the origins and development of pharmaceutical marketing, with a focus on one component of the marketing mix namely advertising. The thesis is divided into chapters that deal with the origins and development of the pharmaceutical industry, describing the formation of companies Interpharma and Druvet, describes fundamental elements of the marketing mix. The thesis also discusses basic elements of the marketing mix such as a medicinal product, pricing and promotion. The work is based on archival research and brings new information on the history of the pharmaceutical industry, especially the development of advertising and its legal regulation even in international aspects. Archival documents, newspapers, Collection of Laws of the Czechoslovak Republic and Collection of laws and regulations of Imperial Code...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placeHradec Královécs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990018786210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV