Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Usage of internet social networks in clubs from Tipsport extra-league of ice hockey
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66687Identifikátory
SIS: 148381
Kolekce
- Kvalifikační práce [8927]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Omcirk, Vilém
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
6. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraligaKlíčová slova (anglicky)
Internet, social network, prognosis, ice hockey club, Tipsport extra-leagueNázev: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
Title: Usage of internet social networks in clubs from Tipsport extra-league of ice hockey Objectives: The aim of the work is to analyse and compare communication of selected ice hockey clubs on selected social networks based on available data. Facebook communication of these clubs will be evaluated based on selected criteria. Methods: Collection and descriptive analysis of data, comparison, classification based on selected criteria. Results: Only clubs HC Kometa Brno, HC Sparta Praha and HC ČSOB Pojišťovna Pardubice communicate professionally and regularly on all four selected social networks. Ice hockey club from Pardubice is the best in communication on Facebook based on selected criteria. All results are listed in the practical part of this work. Keywords: Internet, social network, prognosis, ice hockey club, Tipsport extra- league