Zobrazit minimální záznam

Motivation for gender nontypical univerzity fields
dc.contributor.advisorJanošová, Pavlína
dc.creatorTarkhounová, Katrin
dc.date.accessioned2017-05-26T22:24:52Z
dc.date.available2017-05-26T22:24:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66035
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje otázce motivace vysokoškolských studentů k genderově netradičním oborům. Práce je rozdělná na dvě hlavní části, teoretickou a empirickou část. Teoretická část seznamuje se základními pojmy v oblasti genderu, která je v posledních letech poměrně často diskutovaným tématem. V empirické části se práce zaměřuje na jedince, kteří se vymykají tradičním genderovým stereotypům. Pro provedení výzkumného šetření byla použita kvalitativní metodologie s metodou rozhovorů, jež umožňují komplexní vhled do procesu rozhodování respondentů. Závěrečná část představuje samotnou analýzu a interpretaci získaných dat.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis concerns the question motivation for gender nontypical univerzity fields. The thesis is devided into two parts, the theoretical and the empiric part. This thesis introduced to the main ideas in the area of gender - very often discussed topic in last few years. The empirical part is focused on persons who stand out from the conservative stereotypes. For my research I am using quantitative methodology with the technique of interview, because it provides a comprehensive insight into the decision-making process of the respondents. The final part introduces the empirical analysis and interpretation of the data obtained.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleMotivace k genderově netradičním vysokoškolským oborůmcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId135358
dc.title.translatedMotivation for gender nontypical univerzity fieldsen_US
dc.contributor.refereeVágnerová, Marie
dc.identifier.aleph002006176
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se věnuje otázce motivace vysokoškolských studentů k genderově netradičním oborům. Práce je rozdělná na dvě hlavní části, teoretickou a empirickou část. Teoretická část seznamuje se základními pojmy v oblasti genderu, která je v posledních letech poměrně často diskutovaným tématem. V empirické části se práce zaměřuje na jedince, kteří se vymykají tradičním genderovým stereotypům. Pro provedení výzkumného šetření byla použita kvalitativní metodologie s metodou rozhovorů, jež umožňují komplexní vhled do procesu rozhodování respondentů. Závěrečná část představuje samotnou analýzu a interpretaci získaných dat.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis concerns the question motivation for gender nontypical univerzity fields. The thesis is devided into two parts, the theoretical and the empiric part. This thesis introduced to the main ideas in the area of gender - very often discussed topic in last few years. The empirical part is focused on persons who stand out from the conservative stereotypes. For my research I am using quantitative methodology with the technique of interview, because it provides a comprehensive insight into the decision-making process of the respondents. The final part introduces the empirical analysis and interpretation of the data obtained.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990020061760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV