Zobrazit minimální záznam

Various approaches to education in adolescence
dc.contributor.advisorŽáčková, Hana
dc.creatorValková, Pavla
dc.date.accessioned2017-05-26T18:34:22Z
dc.date.available2017-05-26T18:34:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64797
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá pohledem dospívajících žáků na rodičovskou výchovu. Cílem práce je zjistit, jaký je rozdíl v pohledu na rodičovskou výchovu v období dospívání. Cílem práce v teoretické části je definovat základní pojmy, jako je rodina a výchova. Práce se zabývá historií vývoje rodiny, rozdělením rodiny dle funkčnosti a rozpracovává typy problémově zatížených rodin. Zaměřuje se na vymezení rodičovských stylů výchovy. Dále se zabývá emancipací od rodiny a současným pohledem na výchovu. Praktická část má za úkol zjistit pohled dotazovaných žáků na výchovu. Budou zde prezentovány výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo realizováno pomocí dotazníků předložených studentům víceletého gymnázia v Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the difference attitude to the parenting of teen-age students. The aim of the thesis is to find out differences in attitude to parental education of teen-age students during theirs growing up. The theoretical part defines basic terms like family and education. This part includes historical development of the parenting, dividing families by functionality and types of problem-burdened families. It focuses on the parenting styles of education. It also deals with emancipation from the family and current view of education. The empirical part is to find out the surveyed students' attitudes to the education. There will be presented results of a quantitative questionnaire survey which was conducted by using questionnaires submitted to pupils from grammar school in Prague. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectRodinacs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjectdospívajícícs_CZ
dc.subjectstyly výchovycs_CZ
dc.subjectFamilyen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectTeenagersen_US
dc.subjectStyles of educationen_US
dc.titleRozdíl v pojetí výchovy v období dospívánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-11
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId138922
dc.title.translatedVarious approaches to education in adolescenceen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Miroslava
dc.identifier.aleph002006231
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá pohledem dospívajících žáků na rodičovskou výchovu. Cílem práce je zjistit, jaký je rozdíl v pohledu na rodičovskou výchovu v období dospívání. Cílem práce v teoretické části je definovat základní pojmy, jako je rodina a výchova. Práce se zabývá historií vývoje rodiny, rozdělením rodiny dle funkčnosti a rozpracovává typy problémově zatížených rodin. Zaměřuje se na vymezení rodičovských stylů výchovy. Dále se zabývá emancipací od rodiny a současným pohledem na výchovu. Praktická část má za úkol zjistit pohled dotazovaných žáků na výchovu. Budou zde prezentovány výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo realizováno pomocí dotazníků předložených studentům víceletého gymnázia v Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the difference attitude to the parenting of teen-age students. The aim of the thesis is to find out differences in attitude to parental education of teen-age students during theirs growing up. The theoretical part defines basic terms like family and education. This part includes historical development of the parenting, dividing families by functionality and types of problem-burdened families. It focuses on the parenting styles of education. It also deals with emancipation from the family and current view of education. The empirical part is to find out the surveyed students' attitudes to the education. There will be presented results of a quantitative questionnaire survey which was conducted by using questionnaires submitted to pupils from grammar school in Prague. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020062310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV