dc.contributor.advisor | Christov, Petr | |
dc.creator | Smrčková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T14:00:48Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T14:00:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/63310 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá reflexí ohlasů na inscenace režiséra Ondřeje Sokola v Činoherním klubu v letech 2002-2011. Reflexe je zpracována na základě kritik jednotlivých inscenací a odborných studií, které se věnují uvádění nových českých textů na jeviště, a překladům Ondřeje Sokola. Cílem je představit vývoj diváckého a kritického přijetí nových her a zároveň sledovat rozšíření textů do dalších divadel a jejich popularizaci. Práce má postihnout fenomén nové poetiky, která se do českého prostředí dostala skrze režisérovu překladatelskou a dramaturgickou práci. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This BA Thesis deals with analysis of responses to productions directed by Ondřej Sokol in Činoherní klub from 2002 to 2011. The analysis will be elaborated on the bases of criticism of particular productions and expert studies that pursue staging of new Czech texts and translations of Ondřej Sokol. Its aim is to express a progress of critics' and audience's acceptance of new plays and also to monitor the expansion of the texts to other theatres and their popularization. The thesis describes a phenomenon of a new poetics that penetrated the Czech theatre milieu through Sokol's translational and dramaturgic work. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Kritika | cs_CZ |
dc.subject | režisér | cs_CZ |
dc.subject | dramatik | cs_CZ |
dc.subject | inscenace | cs_CZ |
dc.subject | Činoherní klub | cs_CZ |
dc.subject | Ondřej Sokol | cs_CZ |
dc.subject | česká premiéra | cs_CZ |
dc.subject | překlad | cs_CZ |
dc.subject | Martin McDonagh | cs_CZ |
dc.subject | David Mamet | cs_CZ |
dc.subject | Criticism | en_US |
dc.subject | director | en_US |
dc.subject | playwright | en_US |
dc.subject | productions | en_US |
dc.subject | Činoherní klub | en_US |
dc.subject | Ondřej Sokol | en_US |
dc.subject | Czech premiere | en_US |
dc.subject | translation | en_US |
dc.subject | Martin McDonagh | en_US |
dc.subject | David Mamet | en_US |
dc.title | Kritické ohlasy na inscenace Ondřeje Sokola v Činoherním klubu. | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-06-15 | |
dc.description.department | Departement of Theatre Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 147316 | |
dc.title.translated | Critical Responses to Ondře Sokol's Plays in Činoherní Klub. | en_US |
dc.contributor.referee | Pšenička, Martin | |
dc.identifier.aleph | 002010280 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theatre Studies | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Departement of Theatre Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theatre Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá reflexí ohlasů na inscenace režiséra Ondřeje Sokola v Činoherním klubu v letech 2002-2011. Reflexe je zpracována na základě kritik jednotlivých inscenací a odborných studií, které se věnují uvádění nových českých textů na jeviště, a překladům Ondřeje Sokola. Cílem je představit vývoj diváckého a kritického přijetí nových her a zároveň sledovat rozšíření textů do dalších divadel a jejich popularizaci. Práce má postihnout fenomén nové poetiky, která se do českého prostředí dostala skrze režisérovu překladatelskou a dramaturgickou práci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This BA Thesis deals with analysis of responses to productions directed by Ondřej Sokol in Činoherní klub from 2002 to 2011. The analysis will be elaborated on the bases of criticism of particular productions and expert studies that pursue staging of new Czech texts and translations of Ondřej Sokol. Its aim is to express a progress of critics' and audience's acceptance of new plays and also to monitor the expansion of the texts to other theatres and their popularization. The thesis describes a phenomenon of a new poetics that penetrated the Czech theatre milieu through Sokol's translational and dramaturgic work. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020102800106986 | |