Zobrazit minimální záznam

Children patient's satisfaction and ways of its improvement: a case study
dc.contributor.advisorHamplová, Dana
dc.creatorMartinová, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-26T13:01:46Z
dc.date.available2017-05-26T13:01:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62990
dc.description.abstract(česky) Cílem studie byla ucelená analýza spokojenosti pacientů ve věku 14 - 19 let ve Fakultní nemocnici Brno, která vytvořila základní schéma proměnných pro další zkoumání spokojenosti mladistvých pacientů ve zdravotnických zařízeních. Zároveň se práce věnovala doporučením na zvýšení spokojenosti dětských pacientů na ambulantních a interních odděleních. V ČR probíhá několik různých výzkumů zkoumajících spokojenost, které si objednávají zdravotnická zařízení, aby případně mohla na základě výsledků zvýšit spokojenost pacientů. Výzkumy spokojenosti dětských pacientů zatím mezi ně nepatří, jelikož v mezinárodní sféře stále probíhá standardizace metod. Pro teoretický základ této studie byla provedena výzkumná sonda publikovaných článků o jednotlivých výzkumech a na základě ní vytvořeny teoretické základy práce. Dosažené výsledky mohou usnadnit orientaci při tvorbě dalších výzkumů spokojenosti dětí ve zdravotnických zařízeních. Výzkum dětské spokojenosti pacientů na dětských odděleních Fakultní nemocnice Brno ukázal, že závislými proměnnými na spokojenost dětských pacientů jsou personál, strava a interiér nemocnice.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): The aim of this diploma thesis was an integrated analysis of satisfaction for pediatric patients aged 14 - 19 years at the Faculty Hospital Brno, which created a basic pattern of variables for a further investigation of satisfaction of adolescent patients in hospitals and other healthcare facilities. Simultaneously, the work focused on recommendations of how to improve the satisfaction of patients in A & E (accident and emergency) and internal departments. In the Czech Republic there are several different studies that deal with the satisfaction element, which are ordered by medical facilities, so they can improve the satisfaction of their patients, based on the results. Satisfaction surveys of pediatric patients are not yet common, as the international standardisation is still in progress. Investigative study of the published articles on various research was undertaken for the theoretical basis of this study. The results gained from the study can be used as a base in further evaluations of pediatric patients satisfaction in health institutions. The thesis also recommends to the Faculty Hospital Brno how to increase pediatric patients satisfaction in the future. The research of satisfaction of patients in the pediatric department of the Faculty Hospital Brno showed that the dependent...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectVýzkum spokojenosti pacientůcs_CZ
dc.subjectdětská spokojenostcs_CZ
dc.subjectpacientcs_CZ
dc.subjectmládežcs_CZ
dc.subjectvybavení nemocnicecs_CZ
dc.subjectFakultní nemocnice Brnocs_CZ
dc.subjectpřístup personálucs_CZ
dc.subjectvzhled nemocnicecs_CZ
dc.subjectResearch of patient's satisfactionen_US
dc.subjectchildren's satisfactionen_US
dc.subjectpatienten_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjecthospital equipmenten_US
dc.subjectFaculty hospital of Brnoen_US
dc.subjectaccess staffen_US
dc.subjectappearance hospitalen_US
dc.titleSpokojenost dětských pacientů a možnosti jejího zvýšení: případová studiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-28
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId109399
dc.title.translatedChildren patient's satisfaction and ways of its improvement: a case studyen_US
dc.contributor.refereeSedláčková, Markéta
dc.identifier.aleph001778880
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.cs(česky) Cílem studie byla ucelená analýza spokojenosti pacientů ve věku 14 - 19 let ve Fakultní nemocnici Brno, která vytvořila základní schéma proměnných pro další zkoumání spokojenosti mladistvých pacientů ve zdravotnických zařízeních. Zároveň se práce věnovala doporučením na zvýšení spokojenosti dětských pacientů na ambulantních a interních odděleních. V ČR probíhá několik různých výzkumů zkoumajících spokojenost, které si objednávají zdravotnická zařízení, aby případně mohla na základě výsledků zvýšit spokojenost pacientů. Výzkumy spokojenosti dětských pacientů zatím mezi ně nepatří, jelikož v mezinárodní sféře stále probíhá standardizace metod. Pro teoretický základ této studie byla provedena výzkumná sonda publikovaných článků o jednotlivých výzkumech a na základě ní vytvořeny teoretické základy práce. Dosažené výsledky mohou usnadnit orientaci při tvorbě dalších výzkumů spokojenosti dětí ve zdravotnických zařízeních. Výzkum dětské spokojenosti pacientů na dětských odděleních Fakultní nemocnice Brno ukázal, že závislými proměnnými na spokojenost dětských pacientů jsou personál, strava a interiér nemocnice.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The aim of this diploma thesis was an integrated analysis of satisfaction for pediatric patients aged 14 - 19 years at the Faculty Hospital Brno, which created a basic pattern of variables for a further investigation of satisfaction of adolescent patients in hospitals and other healthcare facilities. Simultaneously, the work focused on recommendations of how to improve the satisfaction of patients in A & E (accident and emergency) and internal departments. In the Czech Republic there are several different studies that deal with the satisfaction element, which are ordered by medical facilities, so they can improve the satisfaction of their patients, based on the results. Satisfaction surveys of pediatric patients are not yet common, as the international standardisation is still in progress. Investigative study of the published articles on various research was undertaken for the theoretical basis of this study. The results gained from the study can be used as a base in further evaluations of pediatric patients satisfaction in health institutions. The thesis also recommends to the Faculty Hospital Brno how to increase pediatric patients satisfaction in the future. The research of satisfaction of patients in the pediatric department of the Faculty Hospital Brno showed that the dependent...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990017788800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV