Zobrazit minimální záznam

Effect of agency reporting on the contents of the newspaper sports Právo ang MF Dnes
dc.contributor.advisorTrunečková, Ludmila
dc.creatorHanzlík, Václav
dc.date.accessioned2017-05-18T11:29:57Z
dc.date.available2017-05-18T11:29:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/59798
dc.description.abstractThe thesis "The Influence of the ČTK News Agency Content on Sports Sections of Daily MF Dnes and Právo" describes the influence of the Czech news agency ČTK on the sports section of two selected national newspapers - MF Dnes and Právo. The main objective of the research and a conducted two-week content analysis was to determine how individual editors work with the agency service. Another aim was to determine whether ČTK is still the main source of information for them, and whether there was something that had fundamentally changed its position. The thesis also examines the format of the messages produced by ČTK that appear in the newspapers most frequently. It also includes a questionnaire survey for editors of both media and basic analysis of photo journalism, which is an integral part of the sports sections. To complement the wider context of the theoretical part, the author describes the current battle of printed and electronic media, sport and commercialization processes of internetisation and digitization, which largely influenced the work of intelligence agencies.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce "Vliv agenturních zpráv ČTK na obsah sportovních rubrik deníků MF Dnes a Právo" popisuje vliv české zpravodajské agentury ČTK na sportovní rubriky dvou vybraných celostátních deníků - MF Dnes a Právo. Hlavním cílem výzkumu, prováděného obsahovou analýzou po dobou dvou týdnů, je zjistit, jakým způsobem jednotlivé redakce pracují s agenturním servisem. Zda je pro ně ČTK stále hlavním zdrojem informací a zda se nějak zásadně změnilo její postavení. Diplomová práce zároveň zkoumá, v jaké formě se zprávy produkované ČTK nejčastěji objevují v novinách. Součástí je i dotazníkové šetření mezi redaktory obou médií a základní analýza fotozpravodajství, které je nedílnou součástí sportovní rubriky. Pro doplnění širšího kontextu autor v teoretické části popisuje souboj tištěných a elektronických médií, komercionalizaci sportu a procesy internetizace a digitalizace, které do značné míry ovlivnily i práci zpravodajských agentur.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectČTKcs_CZ
dc.subjectagenturycs_CZ
dc.subjectzpravodajstvícs_CZ
dc.subjectdeníkcs_CZ
dc.subjectsportovní rubrikacs_CZ
dc.subjectMF Dnescs_CZ
dc.subjectPrávocs_CZ
dc.subjectCzech News Agencyen_US
dc.subjectnews agencyen_US
dc.subjectnewsen_US
dc.subjectdailyen_US
dc.subjectsports sectionen_US
dc.subjectMF Dnesen_US
dc.subjectPrávoen_US
dc.titleVliv agenturních zpráv ČTK na obsah sportovních rubrik deníků MF Dnes a Právocs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-29
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId98448
dc.title.translatedEffect of agency reporting on the contents of the newspaper sports Právo ang MF Dnesen_US
dc.contributor.refereeKraus, Jiří
dc.identifier.aleph001558775
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Vliv agenturních zpráv ČTK na obsah sportovních rubrik deníků MF Dnes a Právo" popisuje vliv české zpravodajské agentury ČTK na sportovní rubriky dvou vybraných celostátních deníků - MF Dnes a Právo. Hlavním cílem výzkumu, prováděného obsahovou analýzou po dobou dvou týdnů, je zjistit, jakým způsobem jednotlivé redakce pracují s agenturním servisem. Zda je pro ně ČTK stále hlavním zdrojem informací a zda se nějak zásadně změnilo její postavení. Diplomová práce zároveň zkoumá, v jaké formě se zprávy produkované ČTK nejčastěji objevují v novinách. Součástí je i dotazníkové šetření mezi redaktory obou médií a základní analýza fotozpravodajství, které je nedílnou součástí sportovní rubriky. Pro doplnění širšího kontextu autor v teoretické části popisuje souboj tištěných a elektronických médií, komercionalizaci sportu a procesy internetizace a digitalizace, které do značné míry ovlivnily i práci zpravodajských agentur.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "The Influence of the ČTK News Agency Content on Sports Sections of Daily MF Dnes and Právo" describes the influence of the Czech news agency ČTK on the sports section of two selected national newspapers - MF Dnes and Právo. The main objective of the research and a conducted two-week content analysis was to determine how individual editors work with the agency service. Another aim was to determine whether ČTK is still the main source of information for them, and whether there was something that had fundamentally changed its position. The thesis also examines the format of the messages produced by ČTK that appear in the newspapers most frequently. It also includes a questionnaire survey for editors of both media and basic analysis of photo journalism, which is an integral part of the sports sections. To complement the wider context of the theoretical part, the author describes the current battle of printed and electronic media, sport and commercialization processes of internetisation and digitization, which largely influenced the work of intelligence agencies.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015587750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV