Show simple item record

Integration of Pupils with Special Educational Needs in Primary School Klíček
dc.contributor.advisorMašát, Vladimír
dc.creatorPlačková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-05-17T10:34:56Z
dc.date.available2017-05-17T10:34:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56303
dc.description.abstractThis Thesis deals with problems of the integration of pupils with special educational needs in primary school Klíček. The theoretical part describes the school integration, specific impairment of two selected pupils from primary school Klíček and performance primary school Klíček. The practical part describes the analysis of the process of integration of pupils with special educational needs at primary school Klíček and a choice of two pupils with special educational needs (Thomas and Catherine). It also includes interviews with people who integrate Thomas and Catherine influence and are important for this process. The practical part includes records of observations of Thomas and Catherine. The main aim of this thesis is to analyze the process of integration of pupils with special educational needs at primary school Klíček. Specific objectives included in the interviews is to evaluate the integration process from the perspective of parents of two students, classroom teachers, special education teacher, personal assistant and teaching assistant. Also illustrate the form of process integration Thomas and Catherine. Sub-objectives of the observations were split on aims and objectives for Tomas for Catherine. For Thomas, I evaluated the progress of its integration in the school, its development, and that the...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice dvou žákům se speciálně vzdělávacími potřebami na ZŠ Klíček. Teoretická část se věnuje teorii školní integrace a konkrétním postižením dvou vybraných žáků ze ZŠ Klíček. Zároveň ZŠ Klíček představuje. Praktická část popisuje analýzu procesu integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ Klíček a představuje dva vybrané žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (Tomáše a Kateřinu). Dále obsahuje rozhovory s lidmi, kteří integraci Tomáše a Kateřiny ovlivňují a jsou pro tento proces důležití. Praktická část zahrnuje také záznamy z pozorování Tomáše a Kateřiny. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza procesu integrace žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na ZŠ Klíček. Dílčími cíli v rámci rozhovorů je zhodnocení procesu integrace z pohledu rodičů dvou žáků, třídních učitelů, speciálního pedagoga, osobního asistenta a asistenta pedagoga. Rozhovory také dokreslují podobu procesu integrace Tomáše a Kateřiny. Dílčí cíle u pozorování jsou rozděleny na cíle pro Tomáše a cíle pro Kateřinu. U Tomáše jsem hodnotila průběh jeho integrace ve škole, její rozvíjení, a zda je proces integrace úspěšný nebo neúspěšný. U Kateřiny jsem hodnotila průběh její integrace ve škole, jak jí přijali spolužáci, jak se zapojila do kolektivu, jak spolupracuje s učiteli a jak plní...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectIntegracecs_CZ
dc.subjectžák se speciálně vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectkombinované postiženícs_CZ
dc.subjectIntegrationen_US
dc.subjectpupil with special educational needsen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectmultiple disabilitiesen_US
dc.titleIntegrace žáků se speciálně vzdělávacímí potřebami na ZŠ Klíčekcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-30
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId135578
dc.title.translatedIntegration of Pupils with Special Educational Needs in Primary School Klíčeken_US
dc.contributor.refereeOrtová, Marie
dc.identifier.aleph001679709
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csUspokojivěcs_CZ
thesis.grade.enSatisfactoryen_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje problematice dvou žákům se speciálně vzdělávacími potřebami na ZŠ Klíček. Teoretická část se věnuje teorii školní integrace a konkrétním postižením dvou vybraných žáků ze ZŠ Klíček. Zároveň ZŠ Klíček představuje. Praktická část popisuje analýzu procesu integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ Klíček a představuje dva vybrané žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (Tomáše a Kateřinu). Dále obsahuje rozhovory s lidmi, kteří integraci Tomáše a Kateřiny ovlivňují a jsou pro tento proces důležití. Praktická část zahrnuje také záznamy z pozorování Tomáše a Kateřiny. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza procesu integrace žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na ZŠ Klíček. Dílčími cíli v rámci rozhovorů je zhodnocení procesu integrace z pohledu rodičů dvou žáků, třídních učitelů, speciálního pedagoga, osobního asistenta a asistenta pedagoga. Rozhovory také dokreslují podobu procesu integrace Tomáše a Kateřiny. Dílčí cíle u pozorování jsou rozděleny na cíle pro Tomáše a cíle pro Kateřinu. U Tomáše jsem hodnotila průběh jeho integrace ve škole, její rozvíjení, a zda je proces integrace úspěšný nebo neúspěšný. U Kateřiny jsem hodnotila průběh její integrace ve škole, jak jí přijali spolužáci, jak se zapojila do kolektivu, jak spolupracuje s učiteli a jak plní...cs_CZ
uk.abstract.enThis Thesis deals with problems of the integration of pupils with special educational needs in primary school Klíček. The theoretical part describes the school integration, specific impairment of two selected pupils from primary school Klíček and performance primary school Klíček. The practical part describes the analysis of the process of integration of pupils with special educational needs at primary school Klíček and a choice of two pupils with special educational needs (Thomas and Catherine). It also includes interviews with people who integrate Thomas and Catherine influence and are important for this process. The practical part includes records of observations of Thomas and Catherine. The main aim of this thesis is to analyze the process of integration of pupils with special educational needs at primary school Klíček. Specific objectives included in the interviews is to evaluate the integration process from the perspective of parents of two students, classroom teachers, special education teacher, personal assistant and teaching assistant. Also illustrate the form of process integration Thomas and Catherine. Sub-objectives of the observations were split on aims and objectives for Tomas for Catherine. For Thomas, I evaluated the progress of its integration in the school, its development, and that the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990016797090106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV