Alfréd Radok a Vesnické divadlo
Alfred Radok's activity in Vesnicke divadlo
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53940Identifikátory
SIS: 113571
Katalog UK: 990015577830106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24014]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Topolová, Barbara
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Divadelní věda
Katedra / ústav / klinika
Katedra divadelní vědy
Datum obhajoby
7. 2. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Alfréd Radok - Vesnické divadlo - Radokovy herecké semináře ve Vesnickém divadle - Radokovy nejvýznamnější inscenace ve Vesnickém divadleKlíčová slova (anglicky)
Alfred Radok - Vesnicke divadlo - Radok's acting workshops in Vesnicke divadlo - Radok's most significant productions in Vesnicke divadloCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Inscenační historie Klímovy dramatiky v českých divadlech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKozubíková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 10. 9. 2012Cílem práce je na základě dobových recenzí, článků, korespondence a deníkových zápisů chronologicky popsat inscenační historii Ladislava Klímy v českých divadlech. Práce se zabývá jak původními dramatickými texty, tak ... -
Dramatizace pohádky Pták Ohnivák a Liška Ryška podle Jana Jílka
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠaštinská, Johana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)Datum obhajoby: 9. 9. 2024Tato bakalářská práce se zaměřuje na pohádkové dramatizace Jana Jílka, které vytvořil pro Divadlo Jiřího Wolkra. Hlavním cílem je identifikovat a popsat dramatické principy, jež Jílek uplatňoval při adaptaci klasických ... -
Komparativní studie marketingové komunikace Městského divadla Zlín a Slováckého divadla v letech 2016 - 2017
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠimčáková, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 14. 6. 2019Bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingové komunikace Městského divadla Zlín a Slováckého divadla. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu, marketingu kultury a divadla. Následně je využit marketingový ...