Specifika internetového knižního trhu
Specifics of online book market
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48039Identifikátory
SIS: 97909
Katalog UK: 990014347520106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24015]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dombrovská, Michaela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
8. 2. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
internetové knihkupectví, prodej knih online, online knihkupectví, prodej knih, internetový knižní trh, knižní trh, internet, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketingKlíčová slova (anglicky)
internet bookshop, internet bookstore, online bookselling, online bookshop, online bookstore, internet book market, book market, internet, search engine optimization, internet marketingTato bakalářská práce se zabývá internetovým knižním trhem a jeho specifiky převážně z praktického pohledu marketingových strategií. V první části popisuje vlastnosti a strukturu internetového knižního trhu, jmenuje subjekty, které na něm působí a nastiňuje možnou typologii internetových knihkupectví. Druhá část se zabývá optimalizací pro vyhledávače (SEO), přístupností, použitelností a internetovým marketingem s návrhy pro internetová knihkupectví a příklady z jejich praxe. Závěrečná část porovnává prodej knih online s prodejem v kamenných obchodech.
This thesis focuses on the topic of online book market and its specifications, predominantly from the practical point of view of marketing strategies. The first part describes properties and structure of the online book market, identifies market participants and outlines possible typology of bookstores.The second part focuses on search engine optimization (SEO), accessibility, usability and online marketing with practical examples and proposals for online booksellers. The last part compares bookselling online with bookselling in stores.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Evropská strategie pro internet lépe uzpůsobený dětem
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBláhová, Markéta (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 3. 9. 2014Bakalářská práce se věnuje Evropské strategii internetu lépe uzpůsobenému dětem. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představena strategie Evropské komise k podpoře lepšího ... -
Využívání nových médií v předvolebních kampaních na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOOndráková, Simona (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 5. 9. 2012Cílem práce je popsat možnosti využití nových médií v politických předvolebních kampaních. Konkrétně se práce zaměří na prezidentskou kampaň Baracka Obamy, popíše způsoby využití webových stránek, online sociálních sítí a ... -
Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKohout, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2020)Datum obhajoby: 16. 1. 2020Název: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě ...