Zobrazit minimální záznam

Influence of games mechanisms on user experience
dc.contributor.advisorBrejcha, Jan
dc.creatorKracík, Radim
dc.date.accessioned2020-08-20T09:13:10Z
dc.date.available2020-08-20T09:13:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/47974
dc.description.abstractThe work deals with the relationship between game mechanics and user experience. Identifies the basic gameplay mechanics and elements that have the most important influence on the quality of user experience. Research is realized on the example of a specific game using the concept of game design patterns. Part of the work deals with the introduction of this concept. Furthermore, the work deals with the general theories of games, models of classification and history of computer games. Part of the work is a description of the author's practical experience in creating games as a school project.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectComputer gameen_US
dc.subjectgame design patternen_US
dc.subjectgame designen_US
dc.subjectplayeren_US
dc.subjectclassification of gamesen_US
dc.subjectgame mechanicsen_US
dc.subjectaction gamesen_US
dc.subjectstrategy gamesen_US
dc.subjectadventure gamesen_US
dc.subjectmultiplayer gamesen_US
dc.subjectcreating gamesen_US
dc.subjectgame componentsen_US
dc.subjectDefense of The Ancientsen_US
dc.subjectLeague of Legendsen_US
dc.subjectPočítačová hracs_CZ
dc.subjectnávrhový vzorcs_CZ
dc.subjectgame designcs_CZ
dc.subjecthráčcs_CZ
dc.subjectklasifikace hercs_CZ
dc.subjectherní mechanismycs_CZ
dc.subjectakční hrycs_CZ
dc.subjectstrategické hrycs_CZ
dc.subjectdobrodružné hrycs_CZ
dc.subjecthry pro více hráčůcs_CZ
dc.subjecttvorba hrycs_CZ
dc.subjectkomponenty hrycs_CZ
dc.subjectDefence of The Ancientscs_CZ
dc.subjectLeague of Legendscs_CZ
dc.titleVliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenostcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-21
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId97859
dc.title.translatedInfluence of games mechanisms on user experienceen_US
dc.contributor.refereeŠisler, Vít
dc.identifier.aleph001391752
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with the relationship between game mechanics and user experience. Identifies the basic gameplay mechanics and elements that have the most important influence on the quality of user experience. Research is realized on the example of a specific game using the concept of game design patterns. Part of the work deals with the introduction of this concept. Furthermore, the work deals with the general theories of games, models of classification and history of computer games. Part of the work is a description of the author's practical experience in creating games as a school project.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990013917520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV