dc.contributor.advisor | Brejcha, Jan | |
dc.creator | Kracík, Radim | |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T09:13:10Z | |
dc.date.available | 2020-08-20T09:13:10Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/47974 | |
dc.description.abstract | The work deals with the relationship between game mechanics and user experience. Identifies the basic gameplay mechanics and elements that have the most important influence on the quality of user experience. Research is realized on the example of a specific game using the concept of game design patterns. Part of the work deals with the introduction of this concept. Furthermore, the work deals with the general theories of games, models of classification and history of computer games. Part of the work is a description of the author's practical experience in creating games as a school project. | en_US |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Computer game | en_US |
dc.subject | game design pattern | en_US |
dc.subject | game design | en_US |
dc.subject | player | en_US |
dc.subject | classification of games | en_US |
dc.subject | game mechanics | en_US |
dc.subject | action games | en_US |
dc.subject | strategy games | en_US |
dc.subject | adventure games | en_US |
dc.subject | multiplayer games | en_US |
dc.subject | creating games | en_US |
dc.subject | game components | en_US |
dc.subject | Defense of The Ancients | en_US |
dc.subject | League of Legends | en_US |
dc.subject | Počítačová hra | cs_CZ |
dc.subject | návrhový vzor | cs_CZ |
dc.subject | game design | cs_CZ |
dc.subject | hráč | cs_CZ |
dc.subject | klasifikace her | cs_CZ |
dc.subject | herní mechanismy | cs_CZ |
dc.subject | akční hry | cs_CZ |
dc.subject | strategické hry | cs_CZ |
dc.subject | dobrodružné hry | cs_CZ |
dc.subject | hry pro více hráčů | cs_CZ |
dc.subject | tvorba hry | cs_CZ |
dc.subject | komponenty hry | cs_CZ |
dc.subject | Defence of The Ancients | cs_CZ |
dc.subject | League of Legends | cs_CZ |
dc.title | Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-21 | |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies | en_US |
dc.description.department | Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 97859 | |
dc.title.translated | Influence of games mechanisms on user experience | en_US |
dc.contributor.referee | Šisler, Vít | |
dc.identifier.aleph | 001391752 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | New Media Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Studia nových médií | cs_CZ |
thesis.degree.program | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studia nových médií | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | New Media Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information and Library Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work deals with the relationship between game mechanics and user experience. Identifies the basic gameplay mechanics and elements that have the most important influence on the quality of user experience. Research is realized on the example of a specific game using the concept of game design patterns. Part of the work deals with the introduction of this concept. Furthermore, the work deals with the general theories of games, models of classification and history of computer games. Part of the work is a description of the author's practical experience in creating games as a school project. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013917520106986 | |