dc.contributor.advisor | Švelch, Jaroslav | |
dc.creator | Möwald, Jaromír | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T17:36:48Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T17:36:48Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/45461 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá doposud málo probádaným odvětvím historie českých herních časopisů Level a Score, které vycházely (a vychází) v průběhu let 1994 až 2010. Na školské půdě se zatím nikdo nepokusil analyzovat jejich postavení na trhu, příčiny eventuálního konce a příčiny úspěchu. Má práce si dává za cíl určit příčiny úspěchu těchto dvou časopisů, kontaktovat ty osoby, které se na produkci jednotlivých časopisů podílely, provést s nimi hloubkové rozhovory na téma jejich práce a celkového fungování časopisů, rozebrat konkrétní příčiny eventuelního pádu jednotlivých periodik z dostupných zdrojů a vysvětlit, proč se časopisy na českém trhu udržely až do dnešních dní. Výsledkem by měl být strukturovaný přehled obou periodik, jejich zasazení na časové ose a zajímavý vhled do jejich fungování. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The theme deals with the basically unknown history of Czech gaming magazines Level and Score, which were published (and are published) over the years from 1994 to 2010. As far as I'm concerned, no student has ever attempted to analyze their market position, causes of the eventual end and the causes of success. My work has a goal to determine the cause of the success of these two magazines, contact those persons, which were involved in the production of magazines, make in-depth interviews about their past work and the overall functioning of the magazines, breaking down the specific causes of eventual fall of the magazines from available sources and explain why the magazines remained on the Czech market until today. The result should be a structured overview of both magazines, their insertion in the historical timeline and an interesting insight into their functioning. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | počítačové hry | cs_CZ |
dc.subject | média | cs_CZ |
dc.subject | časopis | cs_CZ |
dc.subject | historie | cs_CZ |
dc.subject | Level | cs_CZ |
dc.subject | Score | cs_CZ |
dc.subject | nová média | cs_CZ |
dc.subject | hraní her | cs_CZ |
dc.subject | videogames | en_US |
dc.subject | media | en_US |
dc.subject | magazine | en_US |
dc.subject | history | en_US |
dc.subject | Level | en_US |
dc.subject | Score | en_US |
dc.subject | new media | en_US |
dc.subject | gaming | en_US |
dc.title | Chronologická historie časopisů Level a Score | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-06-20 | |
dc.description.department | Department of Media Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra mediálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 92628 | |
dc.title.translated | Chronological history of level and score gaming magazine | en_US |
dc.contributor.referee | Kučera, Štěpán | |
dc.identifier.aleph | 001480691 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Media Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Mediální studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.degree.program | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra mediálních studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of Media Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Mediální studia | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Media Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá doposud málo probádaným odvětvím historie českých herních časopisů Level a Score, které vycházely (a vychází) v průběhu let 1994 až 2010. Na školské půdě se zatím nikdo nepokusil analyzovat jejich postavení na trhu, příčiny eventuálního konce a příčiny úspěchu. Má práce si dává za cíl určit příčiny úspěchu těchto dvou časopisů, kontaktovat ty osoby, které se na produkci jednotlivých časopisů podílely, provést s nimi hloubkové rozhovory na téma jejich práce a celkového fungování časopisů, rozebrat konkrétní příčiny eventuelního pádu jednotlivých periodik z dostupných zdrojů a vysvětlit, proč se časopisy na českém trhu udržely až do dnešních dní. Výsledkem by měl být strukturovaný přehled obou periodik, jejich zasazení na časové ose a zajímavý vhled do jejich fungování. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The theme deals with the basically unknown history of Czech gaming magazines Level and Score, which were published (and are published) over the years from 1994 to 2010. As far as I'm concerned, no student has ever attempted to analyze their market position, causes of the eventual end and the causes of success. My work has a goal to determine the cause of the success of these two magazines, contact those persons, which were involved in the production of magazines, make in-depth interviews about their past work and the overall functioning of the magazines, breaking down the specific causes of eventual fall of the magazines from available sources and explain why the magazines remained on the Czech market until today. The result should be a structured overview of both magazines, their insertion in the historical timeline and an interesting insight into their functioning. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014806910106986 | |