Zobrazit minimální záznam

Media for youth: Media literacy of Children TV members
dc.contributor.advisorPodaná, Zuzana
dc.creatorMikesková, Nikola
dc.date.accessioned2017-05-07T12:47:13Z
dc.date.available2017-05-07T12:47:13Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44354
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem mediální gramotnosti u členů docházejících do Dětské televize a jejich vrstevníků navštěvujících gymnázia. V teoretické časti jsou uvedené definice, teorie a přístupy spojené s mediální gramotností. V empirické části jsem použila metodu dotazníku, který jsem distribuovala mezi členy Dětské televize a mezi studenty dvou gymnázií. Cílem práce je ověřit mnou stanovenou hypotézu, podle které by měli členové Dětské televize být více mediálně gramotní, než jejich vrstevníci, kteří nedocházejí do Dětské televize ani do jiného kroužku podobného zaměření. Klíčová slova Média, mládež, mediální gramotnost, Dětská televizecs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with media literacy of young members attending Children TV and their peers from grammar schools. The first part explains used definitions, theory and methods of access connected to media literacy. For the empirical part, I decided to use questionnaires which I distributed among members of Children TV and among students of two grammar schools. The aim of this work is to prove my determined hypothesis that all members of Children TV are more media literate in comparison with their peers who do not attend Children TV or any similar after school activity. Keywords Media, youth, media literacy, Children televisionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleMédia pro mládež: Mediální gramotnost členů Dětské televizecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-14
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId126623
dc.title.translatedMedia for youth: Media literacy of Children TV membersen_US
dc.contributor.refereeLupač, Petr
dc.identifier.aleph001501865
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá tématem mediální gramotnosti u členů docházejících do Dětské televize a jejich vrstevníků navštěvujících gymnázia. V teoretické časti jsou uvedené definice, teorie a přístupy spojené s mediální gramotností. V empirické části jsem použila metodu dotazníku, který jsem distribuovala mezi členy Dětské televize a mezi studenty dvou gymnázií. Cílem práce je ověřit mnou stanovenou hypotézu, podle které by měli členové Dětské televize být více mediálně gramotní, než jejich vrstevníci, kteří nedocházejí do Dětské televize ani do jiného kroužku podobného zaměření. Klíčová slova Média, mládež, mediální gramotnost, Dětská televizecs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with media literacy of young members attending Children TV and their peers from grammar schools. The first part explains used definitions, theory and methods of access connected to media literacy. For the empirical part, I decided to use questionnaires which I distributed among members of Children TV and among students of two grammar schools. The aim of this work is to prove my determined hypothesis that all members of Children TV are more media literate in comparison with their peers who do not attend Children TV or any similar after school activity. Keywords Media, youth, media literacy, Children televisionen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990015018650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV