dc.contributor.advisor | Podaná, Zuzana | |
dc.creator | Mikesková, Nikola | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T12:47:13Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T12:47:13Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/44354 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá tématem mediální gramotnosti u členů docházejících do Dětské televize a jejich vrstevníků navštěvujících gymnázia. V teoretické časti jsou uvedené definice, teorie a přístupy spojené s mediální gramotností. V empirické části jsem použila metodu dotazníku, který jsem distribuovala mezi členy Dětské televize a mezi studenty dvou gymnázií. Cílem práce je ověřit mnou stanovenou hypotézu, podle které by měli členové Dětské televize být více mediálně gramotní, než jejich vrstevníci, kteří nedocházejí do Dětské televize ani do jiného kroužku podobného zaměření. Klíčová slova Média, mládež, mediální gramotnost, Dětská televize | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with media literacy of young members attending Children TV and their peers from grammar schools. The first part explains used definitions, theory and methods of access connected to media literacy. For the empirical part, I decided to use questionnaires which I distributed among members of Children TV and among students of two grammar schools. The aim of this work is to prove my determined hypothesis that all members of Children TV are more media literate in comparison with their peers who do not attend Children TV or any similar after school activity. Keywords Media, youth, media literacy, Children television | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Média pro mládež: Mediální gramotnost členů Dětské televize | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-09-14 | |
dc.description.department | Department of Sociology | en_US |
dc.description.department | Katedra sociologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 126623 | |
dc.title.translated | Media for youth: Media literacy of Children TV members | en_US |
dc.contributor.referee | Lupač, Petr | |
dc.identifier.aleph | 001501865 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociology | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Sociology | en_US |
thesis.degree.program | Sociologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra sociologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Sociology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Sociology | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Sociology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá tématem mediální gramotnosti u členů docházejících do Dětské televize a jejich vrstevníků navštěvujících gymnázia. V teoretické časti jsou uvedené definice, teorie a přístupy spojené s mediální gramotností. V empirické části jsem použila metodu dotazníku, který jsem distribuovala mezi členy Dětské televize a mezi studenty dvou gymnázií. Cílem práce je ověřit mnou stanovenou hypotézu, podle které by měli členové Dětské televize být více mediálně gramotní, než jejich vrstevníci, kteří nedocházejí do Dětské televize ani do jiného kroužku podobného zaměření. Klíčová slova Média, mládež, mediální gramotnost, Dětská televize | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with media literacy of young members attending Children TV and their peers from grammar schools. The first part explains used definitions, theory and methods of access connected to media literacy. For the empirical part, I decided to use questionnaires which I distributed among members of Children TV and among students of two grammar schools. The aim of this work is to prove my determined hypothesis that all members of Children TV are more media literate in comparison with their peers who do not attend Children TV or any similar after school activity. Keywords Media, youth, media literacy, Children television | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015018650106986 | |