Zobrazit minimální záznam

Adults with Specific Learning Malfunctions
dc.contributor.advisorZelinková, Olga
dc.creatorPospíšilová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-03-27T11:41:46Z
dc.date.available2017-03-27T11:41:46Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4362
dc.description.abstractThis work deals with adults with specific learning difficulties. In view of the fact that diagnosis is usually made in younger scholl age, for the difficulties reveal mostly during getting the knack of reading, writing and counting, a considerable part of this work deals only with the children with specific learning difficulties. The reason is the necessity to understand the manifestations and difficulties that originate from the specific learning difficulties and that have an influence on the adulthood.en_US
dc.description.abstractTématem této práce jsou dospělí jedinci se specifickými poruchami učení. Vzhledem k tomu, že specifické poruchy učení jsou nejčastěji diagnostikovány v mladším školním věku, protože se projevují hlavně při osvojování čtení, psaní a počítání, značný prostor teoretické části pojednává o dětech se specifickými poruchami učení. Důvodem je nutnost zabývat se touto problematikou kvůli pochopení projevů a obtíží pramenících z této poruchy v dospělosti.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleSpecifické poruchy učení u dospělých jedincůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId435
dc.title.translatedAdults with Specific Learning Malfunctionsen_US
dc.contributor.refereeKrahulcová, Beáta
dc.identifier.aleph002053195
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem této práce jsou dospělí jedinci se specifickými poruchami učení. Vzhledem k tomu, že specifické poruchy učení jsou nejčastěji diagnostikovány v mladším školním věku, protože se projevují hlavně při osvojování čtení, psaní a počítání, značný prostor teoretické části pojednává o dětech se specifickými poruchami učení. Důvodem je nutnost zabývat se touto problematikou kvůli pochopení projevů a obtíží pramenících z této poruchy v dospělosti.cs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with adults with specific learning difficulties. In view of the fact that diagnosis is usually made in younger scholl age, for the difficulties reveal mostly during getting the knack of reading, writing and counting, a considerable part of this work deals only with the children with specific learning difficulties. The reason is the necessity to understand the manifestations and difficulties that originate from the specific learning difficulties and that have an influence on the adulthood.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020531950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV