Zobrazit minimální záznam

Issues of Online Crisis Intervention and Councelling at Child Line
dc.contributor.advisorDvořáčková, Hana
dc.creatorHoráčková, Irena
dc.date.accessioned2017-05-07T07:36:51Z
dc.date.available2017-05-07T07:36:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43028
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zmapovat a představit možné formy online pomoci v rámci organizací a sdružení, jež se zabývají telefonickou krizovou intervencí na území České republiky. Teoretická část vychází především z české odborné literatury, ale je doplněna i o poznatky z odborné literatury zahraniční, kdy na tomto základě jsou představena obecně témata krize, krizová intervence a pomoc, dále pak specifičtěji téma online komunikace a možnosti poskytování odborné pomoci prostřednictvím online komunikačních systémů. Jako součást práce je zmíněna i etická problematika práce s klientem a téma kvality poskytované služby. V praktické části nalezneme především srovnání poskytované online pomoci mezi vybranými organizacemi a s organizací Linka bezpečí. Výzkum byl uskutečněn na základě kvantitativních principů s využitím strukturovaného dotazníku a je zaměřen především na praktické fungování poskytované služby nebo služeb a dále pak na to, jakou povahu mají kontakty klienta při využití konkrétní služby.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of my bachelor thesis is to map and introduce the possible forms of online help by organizations dealing with telephone crisis intervention in the Czech Republic. The theoretical part is mostly based on Czech (specialized) literature supplemented with knowledge of foreign literature. On this base the themes of crises and crises intervention and help are generally introduced. Also more specific themes of online communication and possibilities of providing support through online communication systems are dealt with. As a part of this thesis the ethical issues of working with the client and the theme of quality of services provided are mentioned. The practical part is mainly concerned with the comparison of online help provided by the specific organizations and by the Safety Line. The research was made on the bases of quantitative principles using a structured questionnaire. It is primarily focused on the practical functioning of providing services and then of what nature the client's contacts actually are.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectKrizecs_CZ
dc.subjecttelefonická krizová intervencecs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectonline pomoccs_CZ
dc.subjectCrisisen_US
dc.subjecttelephone crisis interventionen_US
dc.subjectinline communicationen_US
dc.subjectonline helpen_US
dc.titleSpecifika online krizové intervence a poradenství na Lince bezpečícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-24
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId122246
dc.title.translatedIssues of Online Crisis Intervention and Councelling at Child Lineen_US
dc.contributor.refereeSekot, Jaroslav
dc.identifier.aleph001479494
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je zmapovat a představit možné formy online pomoci v rámci organizací a sdružení, jež se zabývají telefonickou krizovou intervencí na území České republiky. Teoretická část vychází především z české odborné literatury, ale je doplněna i o poznatky z odborné literatury zahraniční, kdy na tomto základě jsou představena obecně témata krize, krizová intervence a pomoc, dále pak specifičtěji téma online komunikace a možnosti poskytování odborné pomoci prostřednictvím online komunikačních systémů. Jako součást práce je zmíněna i etická problematika práce s klientem a téma kvality poskytované služby. V praktické části nalezneme především srovnání poskytované online pomoci mezi vybranými organizacemi a s organizací Linka bezpečí. Výzkum byl uskutečněn na základě kvantitativních principů s využitím strukturovaného dotazníku a je zaměřen především na praktické fungování poskytované služby nebo služeb a dále pak na to, jakou povahu mají kontakty klienta při využití konkrétní služby.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of my bachelor thesis is to map and introduce the possible forms of online help by organizations dealing with telephone crisis intervention in the Czech Republic. The theoretical part is mostly based on Czech (specialized) literature supplemented with knowledge of foreign literature. On this base the themes of crises and crises intervention and help are generally introduced. Also more specific themes of online communication and possibilities of providing support through online communication systems are dealt with. As a part of this thesis the ethical issues of working with the client and the theme of quality of services provided are mentioned. The practical part is mainly concerned with the comparison of online help provided by the specific organizations and by the Safety Line. The research was made on the bases of quantitative principles using a structured questionnaire. It is primarily focused on the practical functioning of providing services and then of what nature the client's contacts actually are.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990014794940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV