Zobrazit minimální záznam

Surveying of Socially Negative Phenomena at Schools - Researching of Bullying and Child Aggression by Means of Sociometric-rating and D-1 Questionnaires
dc.contributor.advisorPeliš, Michal
dc.creatorMottlová, Ivana
dc.date.accessioned2017-03-27T11:21:06Z
dc.date.available2017-03-27T11:21:06Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4274
dc.description.abstractNázev: Mapovánísociálně negativníchjevů ve školách - '!jišťování výskytu šikany a dětské agrese pomocísociometricko-ratingového dotazníku a dotazníku D-1 Surveying ofsocially negative phenomena at schools - researching ofbullying and child aggression with the help ofthe sociometric-rating questionnaire and D-1 questionnaire Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo shrnout informace z oblasti problematiky šikany a dětské agrese, teoreticky vymezit jednotlivé pojmy, možnosti vyšetřování, léčby a intervence. Dále představit některé sociometrické metody, za pomoci kterých je možné mapovat výskyt šikany. Vyhodnotit data konkrétního šetření. Vytvořit vhodný a ucelený projekt pro práci preventistů na základních i středních školách. Metoda: Průzkum byl proveden v jedné ze tříd osmiletého gymnázia. Věk respondentů se pohyboval mezi 14 - 15 lety. K mapování těchto sociálně negativních jevů byl použit standardizovaný sociometricko-ratingový dotazník SORAD (Hrabal, 1979) a další diagnostická metoda Dotazník D-1 (Doležel, 2003). Protože obě sociometrické metody měří stejné nebo podobné teoretické koncepty, měly by i výsledky obou dotazníků vycházet stejně či podobně. Mezi další úkoly práce patří srovnání výsledků výše uvedených metod. Výsledky: Na základě vyhodnocení těchto dotazníků byla ve třídě odhalena...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMapování sociálně negativních jevů ve školách.Zjišťování výskytu šikany a dětské agrese pomocí sociometricko-ratingového dotazníku D-1cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-10
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29354
dc.title.translatedSurveying of Socially Negative Phenomena at Schools - Researching of Bullying and Child Aggression by Means of Sociometric-rating and D-1 Questionnairesen_US
dc.contributor.refereeFialová, Martina
dc.identifier.aleph000900821
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Mapovánísociálně negativníchjevů ve školách - '!jišťování výskytu šikany a dětské agrese pomocísociometricko-ratingového dotazníku a dotazníku D-1 Surveying ofsocially negative phenomena at schools - researching ofbullying and child aggression with the help ofthe sociometric-rating questionnaire and D-1 questionnaire Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo shrnout informace z oblasti problematiky šikany a dětské agrese, teoreticky vymezit jednotlivé pojmy, možnosti vyšetřování, léčby a intervence. Dále představit některé sociometrické metody, za pomoci kterých je možné mapovat výskyt šikany. Vyhodnotit data konkrétního šetření. Vytvořit vhodný a ucelený projekt pro práci preventistů na základních i středních školách. Metoda: Průzkum byl proveden v jedné ze tříd osmiletého gymnázia. Věk respondentů se pohyboval mezi 14 - 15 lety. K mapování těchto sociálně negativních jevů byl použit standardizovaný sociometricko-ratingový dotazník SORAD (Hrabal, 1979) a další diagnostická metoda Dotazník D-1 (Doležel, 2003). Protože obě sociometrické metody měří stejné nebo podobné teoretické koncepty, měly by i výsledky obou dotazníků vycházet stejně či podobně. Mezi další úkoly práce patří srovnání výsledků výše uvedených metod. Výsledky: Na základě vyhodnocení těchto dotazníků byla ve třídě odhalena...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009008210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV