Zobrazit minimální záznam

Motivation for the teaching profession
dc.contributor.advisorStrouhal, Martin
dc.creatorKřížová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-07T03:27:39Z
dc.date.available2017-05-07T03:27:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41832
dc.description.abstractDiplomová práce "Motivace k učitelské profesi" se zabývala základní problematikou motivace k učitelské profesi. V teoretické části jsme se zaměřili na obecnou charakteristiku pojmů, které se váží k učitelské profesi, zejména na teorii učitelské profese, volbu učitelské profese, fáze učitelské profese, typologii učitelů, roli učitele, přípravu a profesionalizaci učitelů, ale také mýty o učitelské profesi, postavení učitele ve společnosti, prestiž učitelské profese, dále na motivaci a demotivaci k učitelské profesi, pracovní spokojenost učitelů a zvládání zátěže v učitelské profesi. Na základě těchto teoretických poznatků byl stanoven cíl diplomové práce a bylo provedeno výzkumné šetření. Cílem této diplomové práce bylo zjistit druh motivace studentů 2. a 3. ročníku magisterského studia, oboru Učitelství pro I. stupeň základní školy, Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci, která je vede k volbě a výkonu učitelské profese. Praktická část diplomové práce se tedy věnuje interpretaci a srovnání výsledků dotazníkového šetření a vyhodnocení stanovených předpokladů. Klíčová slova Učitel, učitelská profese, příprava a profesionalizace učitelů, mýty o učitelích, prestiž učitelského povolání, motivace k učitelské profesi, demotivace k učitelské profesi, pracovní spokojenost učitelů,...cs_CZ
dc.description.abstractAnotace: The thesis "The motivation for the teaching profession" dealt with fundamental problems of motivation to the teaching profession. In the theoretical part, we have focused on general characteristics of terms that pertain to the teaching profession, particularly the theory of the teaching profession, the choice of the teaching profession, the phase of the teaching profession, teacher typology, the role of teacher training and professionalization of teachers, but also washed into the teaching profession, status of teachers in society, the prestige of the teaching profession, on motivation and disincentives to the teaching profession, teachers' job satisfaction and coping in the teaching profession. Based on this theoretical target was set of thesis and research work was carried out. The aim of this thesis was to investigate the motivation of students second and 3 year master's program, major in Teaching for elementary schools, the Faculty of natural sciences, humanities and teaching Technical University in Liberec, which leads to the choice and the teaching profession. Research has therefore focused mainly on the circumstances of the election of teacher training, assessment of the advantages and disadvantages of the teaching profession, the prestige of the teaching profession, etc. The research was...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectUčitelcs_CZ
dc.subjectučitelská profesecs_CZ
dc.subjectpříprava a profesionalizace učitelůcs_CZ
dc.subjectmýty o učitelíchcs_CZ
dc.subjectprestiž učitelského povolánícs_CZ
dc.subjectmotivace k učitelské profesics_CZ
dc.subjectdemotivace k učitelské profesi,pracovní spokojenost učitelůcs_CZ
dc.subjectsyndrom vyhořenícs_CZ
dc.subjectstres v učitelské profesics_CZ
dc.subjectTeacheren_US
dc.subjectteaching professionen_US
dc.subjectteacher training and professionalizationen_US
dc.subjectthe myths about teachersen_US
dc.subjectthe prestige of the teaching professionen_US
dc.subjectmotivation for the teaching professionen_US
dc.subjectlack of motivation to the teaching professionen_US
dc.subjectteachers' job satisfactionen_US
dc.subjectben_US
dc.titleMotivace k učitelské profesics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-18
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107723
dc.title.translatedMotivation for the teaching professionen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
dc.identifier.aleph001507897
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Motivace k učitelské profesi" se zabývala základní problematikou motivace k učitelské profesi. V teoretické části jsme se zaměřili na obecnou charakteristiku pojmů, které se váží k učitelské profesi, zejména na teorii učitelské profese, volbu učitelské profese, fáze učitelské profese, typologii učitelů, roli učitele, přípravu a profesionalizaci učitelů, ale také mýty o učitelské profesi, postavení učitele ve společnosti, prestiž učitelské profese, dále na motivaci a demotivaci k učitelské profesi, pracovní spokojenost učitelů a zvládání zátěže v učitelské profesi. Na základě těchto teoretických poznatků byl stanoven cíl diplomové práce a bylo provedeno výzkumné šetření. Cílem této diplomové práce bylo zjistit druh motivace studentů 2. a 3. ročníku magisterského studia, oboru Učitelství pro I. stupeň základní školy, Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci, která je vede k volbě a výkonu učitelské profese. Praktická část diplomové práce se tedy věnuje interpretaci a srovnání výsledků dotazníkového šetření a vyhodnocení stanovených předpokladů. Klíčová slova Učitel, učitelská profese, příprava a profesionalizace učitelů, mýty o učitelích, prestiž učitelského povolání, motivace k učitelské profesi, demotivace k učitelské profesi, pracovní spokojenost učitelů,...cs_CZ
uk.abstract.enAnotace: The thesis "The motivation for the teaching profession" dealt with fundamental problems of motivation to the teaching profession. In the theoretical part, we have focused on general characteristics of terms that pertain to the teaching profession, particularly the theory of the teaching profession, the choice of the teaching profession, the phase of the teaching profession, teacher typology, the role of teacher training and professionalization of teachers, but also washed into the teaching profession, status of teachers in society, the prestige of the teaching profession, on motivation and disincentives to the teaching profession, teachers' job satisfaction and coping in the teaching profession. Based on this theoretical target was set of thesis and research work was carried out. The aim of this thesis was to investigate the motivation of students second and 3 year master's program, major in Teaching for elementary schools, the Faculty of natural sciences, humanities and teaching Technical University in Liberec, which leads to the choice and the teaching profession. Research has therefore focused mainly on the circumstances of the election of teacher training, assessment of the advantages and disadvantages of the teaching profession, the prestige of the teaching profession, etc. The research was...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015078970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV