dc.contributor.advisor | Pšenička, Martin | |
dc.creator | Mocek, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-05-06T21:41:34Z | |
dc.date.available | 2017-05-06T21:41:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/40752 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je analýza performance Eraritjaritjaka čelného představitele současného německého experimentálního divadla Heinera Goebbelse. První část usiluje o kontextualizaci Goebbelsovy tvorby v širším smyslu, a je tedy věnována explikaci nového divadelního žánru Théâtre musical, který zastřešuje performance tohoto typu. Další pasáž se zaměřuje především na Goebbelsovy teoretické názory a zároveň tak charakterizuje základní rysy poetiky divadla tohoto nekonvenčního umělce. Stěžejní část práce pak tvoří analýza pozoruhodného představení Eraritjaritjaka, jež se soustředí na fungování základních komponentů v celkové struktuře inscenace. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of the Master Thesis is to analyse the performance Eraritjaritjaka created by the leading director of German experimental theatre Heiner Goebbels. The first part exposes the new theatrical genre Théâtre musical as a theoretical framework. The following text focuses on Goebbels's theoretical views and the basics characetrs of his theatre poetics. The main part of this study is devoted to analysis of performance Eraritjaritjaka. The analysis itself focuses on the functioning of basic components of the performance, its principles and shifts in overall structure. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Eraritjaritjaka | cs_CZ |
dc.subject | Heiner Goebbels | cs_CZ |
dc.subject | Elias Canetti | cs_CZ |
dc.subject | Klaus Grünberg | cs_CZ |
dc.subject | Hanns Eisler | cs_CZ |
dc.subject | Heiner Müller | cs_CZ |
dc.subject | hudební divadlo | cs_CZ |
dc.subject | new music theatre | cs_CZ |
dc.subject | composed theatre | cs_CZ |
dc.subject | Musiktheater | cs_CZ |
dc.subject | Théâtre musical | cs_CZ |
dc.subject | Bertolt Brecht | cs_CZ |
dc.subject | Richard Wagner | cs_CZ |
dc.subject | Théâtre Vidy Lausanne | cs_CZ |
dc.subject | medialita | cs_CZ |
dc.subject | absence | cs_CZ |
dc.subject | prezence | cs_CZ |
dc.subject | Eraritjaritjaka | en_US |
dc.subject | Heiner Goebbels | en_US |
dc.subject | Elias Canetti | en_US |
dc.subject | Klaus Grünberg | en_US |
dc.subject | Elias Canetti | en_US |
dc.subject | music theatre | en_US |
dc.subject | new music theatre | en_US |
dc.subject | composed theatre | en_US |
dc.subject | Musiktheater | en_US |
dc.subject | Théâtre musical | en_US |
dc.subject | Bertolt Brecht | en_US |
dc.subject | Richard Wagner | en_US |
dc.subject | Théâtre Vidy Lausanne | en_US |
dc.subject | medialit | en_US |
dc.subject | absence | en_US |
dc.subject | presence | en_US |
dc.title | Teorie intermediality v kontextu díla Heinera Goebbelse | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-09-11 | |
dc.description.department | Departement of Theatre Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 126708 | |
dc.title.translated | The theory of intermediality in Heiner Goebbels's theatre | en_US |
dc.contributor.referee | Just, Vladimír | |
dc.identifier.aleph | 001505483 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theatre Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Departement of Theatre Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theatre Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této diplomové práce je analýza performance Eraritjaritjaka čelného představitele současného německého experimentálního divadla Heinera Goebbelse. První část usiluje o kontextualizaci Goebbelsovy tvorby v širším smyslu, a je tedy věnována explikaci nového divadelního žánru Théâtre musical, který zastřešuje performance tohoto typu. Další pasáž se zaměřuje především na Goebbelsovy teoretické názory a zároveň tak charakterizuje základní rysy poetiky divadla tohoto nekonvenčního umělce. Stěžejní část práce pak tvoří analýza pozoruhodného představení Eraritjaritjaka, jež se soustředí na fungování základních komponentů v celkové struktuře inscenace. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of the Master Thesis is to analyse the performance Eraritjaritjaka created by the leading director of German experimental theatre Heiner Goebbels. The first part exposes the new theatrical genre Théâtre musical as a theoretical framework. The following text focuses on Goebbels's theoretical views and the basics characetrs of his theatre poetics. The main part of this study is devoted to analysis of performance Eraritjaritjaka. The analysis itself focuses on the functioning of basic components of the performance, its principles and shifts in overall structure. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015054830106986 | |