dc.contributor.advisor | Mazáčová, Nataša | |
dc.creator | Valeš, Vít | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T10:26:10Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T10:26:10Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/4060 | |
dc.description.abstract | The whole dissertation deals with the introduction of framework educational programmes into Czech primary schools and grammar schools. The topic concerned is very up-to-date nowadays, however, it has not been completely depicted yet. The dissertation could be divided into two main parts. | en_US |
dc.description.abstract | Cílem této práce je komplexně zmapovat teorii problematiky zaváděni RVP do českých základních škol a gymnázii na základě veškerých dostupných informačních zdrojů. Zároveň zjistit současný stav zavádění RVP na výše zmíněných školách. Součástí celé práce je průzkum vedený v "terénu" za pomoci přímého pozorování, řízených i neřízených rozhovorů a pokusem o zapojení, se do vlastního procesu realizace RVP na konkrétní škole. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rámcové vzdělávací programy a jejich zavádění v našem současném základním a gymnaziálním vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-18 | |
dc.description.department | HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 446 | |
dc.title.translated | Framework Educational Programmes and their Introduction into Current Primary and Grammer Schools in the Czech Republic. | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 002053560 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této práce je komplexně zmapovat teorii problematiky zaváděni RVP do českých základních škol a gymnázii na základě veškerých dostupných informačních zdrojů. Zároveň zjistit současný stav zavádění RVP na výše zmíněných školách. Součástí celé práce je průzkum vedený v "terénu" za pomoci přímého pozorování, řízených i neřízených rozhovorů a pokusem o zapojení, se do vlastního procesu realizace RVP na konkrétní škole. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The whole dissertation deals with the introduction of framework educational programmes into Czech primary schools and grammar schools. The topic concerned is very up-to-date nowadays, however, it has not been completely depicted yet. The dissertation could be divided into two main parts. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020535600106986 | |