Show simple item record

Aid to Domestic Tourism in 2009-2010 Focusing on the "Kudy z nudy" Projekt
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorPanýrková, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-27T17:13:58Z
dc.date.available2017-04-27T17:13:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37287
dc.description.abstractTéma bakalářské práce spadá do oblasti cestovního ruchu, konkrétně podpory domácího cestovního ruchu (DCR) v ČR. Začátek práce je věnován teoretickému úvodu do problematiky marketingu služeb, který se v mnohém liší od klasického marketingu zboží. V další části je stručně shrnuta současná situace v oblasti domácího cestovního ruchu České republiky. Hlavní těžiště práce však spočívá v přiblížení aktivit, které byly na podporu tuzemského cestování realizovány v letech 2009 - 2010, počínaje vytvořením loga a sloganu DCR až po soutěž o nejlepší turistickou atraktivitu. Největší pozornost je věnována projektu Kudy z nudy. Práce srovnává současnou a předchozí verzi internetových stránek www.kudyznudy.cz, hodnotí působení projektu na sociální síti Facebook, přibližuje publikační činnost Kudy z nudy i každoroční soutěž Ceny Kudy z nudy. V roce 2010 byl projekt podpořen rozsáhlou reklamní kampaní, o které je v rámci bakalářské práce také řeč. Detailně jsou zde popsány televizní spoty i vizuály tištěné reklamy, spolu se zhodnocením efektivity kampaně. Poslední kapitola je věnována on-line průzkumu, který jsem realizovala s cílem zmapovat názory veřejnosti na domácí cestovní ruch v České republice. V příloze práce se nachází vizuály komunikační kampaně, výsledky šetření a další ilustrační materiály.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is from the field of tourism, concretely the support of domestic tourism in the Czech Republic. The first part is a theoretic introduction into the topic of services marketing, which differs a lot from the classic goods marketing. The next part contains a summary of the current state of domestic tourism in the Czech Republic. The main part of the thesis, however, focuses on activities, which were performed in year 2009 and 2010 to support domestic tourism, from creating of a logo and an advertising slogan for the Czech domestic tourism, to a contest for the best tourist activity. Most of the attention was given to the Tips for Trips project. The thesis compares the current and the previous versions of the web portal www.kudyznudy.cz, assesses the project's activities on the Facebook social network and it also describes the Tips for Trips publishing activities and annual Tips for Trips contest. In 2010 the project was supported by a large advertising campaign, which is also mentioned in the thesis. There is a detailed analysis of television sport and printed advertising, along with evaluation of the campaign's effectiveness. The last chapter is dedicated to an online survey, which I carried out with the aim to map the public's opinion about the domestic tourism in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmarketing služebcs_CZ
dc.subjectdomácí cestovní ruchcs_CZ
dc.subjectCzechTourismcs_CZ
dc.subjectKudy z nudycs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectCeny Kudy z nudycs_CZ
dc.subjectmarketing in servicesen_US
dc.subjectdomestic tourismen_US
dc.subjectCzechTourismen_US
dc.subjectTips for Trips projecten_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectTips for Trips Contesten_US
dc.titlePodpora domácího cestovního ruchu v letech 2009-2010 se zaměřením na projekt Kudy z nudycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101135
dc.title.translatedAid to Domestic Tourism in 2009-2010 Focusing on the "Kudy z nudy" Projekten_US
dc.contributor.refereeKopecký, Ladislav
dc.identifier.aleph001369265
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTéma bakalářské práce spadá do oblasti cestovního ruchu, konkrétně podpory domácího cestovního ruchu (DCR) v ČR. Začátek práce je věnován teoretickému úvodu do problematiky marketingu služeb, který se v mnohém liší od klasického marketingu zboží. V další části je stručně shrnuta současná situace v oblasti domácího cestovního ruchu České republiky. Hlavní těžiště práce však spočívá v přiblížení aktivit, které byly na podporu tuzemského cestování realizovány v letech 2009 - 2010, počínaje vytvořením loga a sloganu DCR až po soutěž o nejlepší turistickou atraktivitu. Největší pozornost je věnována projektu Kudy z nudy. Práce srovnává současnou a předchozí verzi internetových stránek www.kudyznudy.cz, hodnotí působení projektu na sociální síti Facebook, přibližuje publikační činnost Kudy z nudy i každoroční soutěž Ceny Kudy z nudy. V roce 2010 byl projekt podpořen rozsáhlou reklamní kampaní, o které je v rámci bakalářské práce také řeč. Detailně jsou zde popsány televizní spoty i vizuály tištěné reklamy, spolu se zhodnocením efektivity kampaně. Poslední kapitola je věnována on-line průzkumu, který jsem realizovala s cílem zmapovat názory veřejnosti na domácí cestovní ruch v České republice. V příloze práce se nachází vizuály komunikační kampaně, výsledky šetření a další ilustrační materiály.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this bachelor thesis is from the field of tourism, concretely the support of domestic tourism in the Czech Republic. The first part is a theoretic introduction into the topic of services marketing, which differs a lot from the classic goods marketing. The next part contains a summary of the current state of domestic tourism in the Czech Republic. The main part of the thesis, however, focuses on activities, which were performed in year 2009 and 2010 to support domestic tourism, from creating of a logo and an advertising slogan for the Czech domestic tourism, to a contest for the best tourist activity. Most of the attention was given to the Tips for Trips project. The thesis compares the current and the previous versions of the web portal www.kudyznudy.cz, assesses the project's activities on the Facebook social network and it also describes the Tips for Trips publishing activities and annual Tips for Trips contest. In 2010 the project was supported by a large advertising campaign, which is also mentioned in the thesis. There is a detailed analysis of television sport and printed advertising, along with evaluation of the campaign's effectiveness. The last chapter is dedicated to an online survey, which I carried out with the aim to map the public's opinion about the domestic tourism in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692650106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV