Zobrazit minimální záznam

x
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorPoláčková, Eliška
dc.date.accessioned2017-04-27T15:37:30Z
dc.date.available2017-04-27T15:37:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36955
dc.description.abstractV této práci se věnuji problematice neziskového sektoru v České republice, konkrétně se pak zaměřuji na komunikační aktivity nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. V první části práce je stručně zanalyzován historický vývoj a současný stav neziskového sektoru v České republice. Důraz je kladen především na neziskové organizace, které se zabývají problematikou nádorových onemocnění. Těžiště mé práce spočívá v analýze komunikačních aktivit nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. Třetí kapitola se zaměřuje především na public relations, jakožto hlavní pilíř marketingové komunikace nadace Rakovina věc veřejná. Stručně zanalyzovány jsou jednotlivé oblasti public relations. Ve čtvrtém oddílu se výrazněji věnuji především event marketingu, který hraje nejdůležitější roli v komunikaci nadace Rakovina věc veřejná jak směrem k veřejnosti, tak směrem k možným sponzorům. Zhodnoceny jsou dva nejvýznamnější eventy nadace Rakovina věc veřejná. Pátá část představuje analýzu komunikace nadace Rakovina věc veřejná na internetu, která je vedena prostřednictvím webových stránek, ale také prostřednictvím nového média, sociální sítě Facebook. Šestá část mé práce pojednává o stále oblíbenější formě marketingu, o tzv.celebrity marketingu. V sedmé kapitole zmiňuji sponzoring, který je nezbytně důležitý pro existenci...cs_CZ
dc.description.abstractThis work primarily deals with situation of non-profit sphere in Czech republic. Concretely, I focus on communication activities of the Rakovina věc veřejná foundation in year 2010. In the first part I addres the historical and present situation in non-profit sphere in Czech republic. I accent especially non-profit organisations, which are dealing with cancer diseases,which represents the Rakovina věc veřejná foundation as well. The third part is about the importance of public relations. Next part is about event marketing, which is being widely used and plays very important role by gaining the financial assets. I assess two main events, which the foundation Rakovina věc veřejná presented in year 2010. The fifth part deals with internet communication, which is presented through web pages of the Rakovina věc veřejná foundation and its profile on social network Facebook. Also grows the popularity of celebrity marketing, which is analysed in chapter six. Chapter seven handles with the importance of sponzoring for the Rakovina věc veřejná foundation. Last chapter is focused on competition between the Rakovina věc veřejná foundation and organisation Liga proti rakovině Praha. Through SWOT analysis I recommend certain changes in the communication of the Rakovina věc veřejná foundation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNestátní neziskový sektorcs_CZ
dc.subjectneziskové organizacecs_CZ
dc.subjectnadace Rakovina věc veřejnács_CZ
dc.subjectevent marketingcs_CZ
dc.subjectinternetová komunikacecs_CZ
dc.subjectcelebrity marketingcs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectNon governmental sphereen_US
dc.subjectnon-profit organisationsen_US
dc.subjectthe Rakovina věc veřejná foundationen_US
dc.subjectevent marketingen_US
dc.subjectcommunication on interneten_US
dc.subjectcelebrity marketingen_US
dc.subjectsponzoringen_US
dc.titleKomunikační aktivity nadace "Rakovina věc veřejná" v roce 2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100430
dc.title.translatedxen_US
dc.contributor.refereeJežek, Jiří
dc.identifier.aleph001369230
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV této práci se věnuji problematice neziskového sektoru v České republice, konkrétně se pak zaměřuji na komunikační aktivity nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. V první části práce je stručně zanalyzován historický vývoj a současný stav neziskového sektoru v České republice. Důraz je kladen především na neziskové organizace, které se zabývají problematikou nádorových onemocnění. Těžiště mé práce spočívá v analýze komunikačních aktivit nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. Třetí kapitola se zaměřuje především na public relations, jakožto hlavní pilíř marketingové komunikace nadace Rakovina věc veřejná. Stručně zanalyzovány jsou jednotlivé oblasti public relations. Ve čtvrtém oddílu se výrazněji věnuji především event marketingu, který hraje nejdůležitější roli v komunikaci nadace Rakovina věc veřejná jak směrem k veřejnosti, tak směrem k možným sponzorům. Zhodnoceny jsou dva nejvýznamnější eventy nadace Rakovina věc veřejná. Pátá část představuje analýzu komunikace nadace Rakovina věc veřejná na internetu, která je vedena prostřednictvím webových stránek, ale také prostřednictvím nového média, sociální sítě Facebook. Šestá část mé práce pojednává o stále oblíbenější formě marketingu, o tzv.celebrity marketingu. V sedmé kapitole zmiňuji sponzoring, který je nezbytně důležitý pro existenci...cs_CZ
uk.abstract.enThis work primarily deals with situation of non-profit sphere in Czech republic. Concretely, I focus on communication activities of the Rakovina věc veřejná foundation in year 2010. In the first part I addres the historical and present situation in non-profit sphere in Czech republic. I accent especially non-profit organisations, which are dealing with cancer diseases,which represents the Rakovina věc veřejná foundation as well. The third part is about the importance of public relations. Next part is about event marketing, which is being widely used and plays very important role by gaining the financial assets. I assess two main events, which the foundation Rakovina věc veřejná presented in year 2010. The fifth part deals with internet communication, which is presented through web pages of the Rakovina věc veřejná foundation and its profile on social network Facebook. Also grows the popularity of celebrity marketing, which is analysed in chapter six. Chapter seven handles with the importance of sponzoring for the Rakovina věc veřejná foundation. Last chapter is focused on competition between the Rakovina věc veřejná foundation and organisation Liga proti rakovině Praha. Through SWOT analysis I recommend certain changes in the communication of the Rakovina věc veřejná foundation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV