Co je zač český operní divák?
What is the Czech operagoer like?
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/36377Identifikátory
SIS: 89526
Kolekce
- Kvalifikační práce [23716]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Augustová, Zuzana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Divadelní věda
Katedra / ústav / klinika
Katedra divadelní vědy
Datum obhajoby
13. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
oeprní divák, sociologický a marketingový průzkumKlíčová slova (anglicky)
Operagoer, sociologist and marketing researchBakalářská práce zpracovává sociologicko-marketingový výzkum o českých operních divácích, který provádí Jednota hudebního divadla s podporou grantu Ministerstva kultury ČR ve všech operních domech v České republice. Snaží se jednak o sociologické a demografické zařazení operního publika, jednak o pojmenování jeho marketingového potenciálu a důsledků, které z toho plynou pro operní divadla.
This Bachelor thesis compiles the results of the sociologic-marketing research on the Czech opera audience in all ten Czech opera houses elaborated by the Music Theatre Society and supported by the Ministry of Culture's grant. It displays sociological a demographic structure of the opera audience and tries to find out their marketing potential and the consequences for managements of opera theatres in the Czech Republic.