dc.contributor.advisor | Wolák, Radim | |
dc.creator | Popovová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T02:40:50Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T02:40:50Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/33820 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Vývoj mediální výchovy a gramotnosti v Německu se zabývá vznikem a postupným vývojem mediální výchovy, potažmo mediální pedagogiky v našem sousedním státě. Mediální pedagogika má v Německu díky dlouholeté tradici své pevné místo. Práce proto pojednává obšírně i o současném stavu: a to nejen o tom, jakým směrem se nyní mediální pedagogika ubírá, ale také o tom, jakým způsobem byla zavedena do školství a jak je v jednotlivých úrovních vzdělávání implementována. V praktické části se tématu mediální výchovy věnují němečtí odborníci, v rámci dotazníku rozebírají tři okruhy: obecný úvod do mediální pedagogiky, mediální pedagogiku v rámci škol v Německu a mimoškolní mediální pedagogiku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis Development of Medial Education and Literacy in Germany presents formation and progresive development of medial education in our neighbouring state. Firstly the basic concepts are explained, then description of Medial eduacation evolution is following. This thesis presents also current state of medial education: which way it tends and how it is practised in particular grade of education. The practical part ilustrates findings from the qualitative research: the experts from Germany responded three fields of questions: general introduction into medial education, medial education at school and non-school medial education. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | Média | cs_CZ |
dc.subject | mediální výchova | cs_CZ |
dc.subject | mediální gramotnost | cs_CZ |
dc.subject | mediální pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | mediální kompetence | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávací systém v Německu | cs_CZ |
dc.subject | rámcový vzdělávací progfam | cs_CZ |
dc.subject | Media | en_US |
dc.subject | Medial education | en_US |
dc.subject | Medial literacy | en_US |
dc.subject | Medial pedagogy | en_US |
dc.subject | Education system in Germany | en_US |
dc.subject | Cross-curricular subject | en_US |
dc.title | Vývoj mediální výchovy a gramotnosti v Německu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-21 | |
dc.description.department | Department of Media Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra mediálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93577 | |
dc.title.translated | Development of medial education and literacy in Germany | en_US |
dc.contributor.referee | Pavličiková, Helena | |
dc.identifier.aleph | 001369226 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Journalism | en_US |
thesis.degree.discipline | Žurnalistika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.degree.program | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra mediálních studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of Media Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Žurnalistika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Journalism | en_US |
uk.degree-program.cs | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Vývoj mediální výchovy a gramotnosti v Německu se zabývá vznikem a postupným vývojem mediální výchovy, potažmo mediální pedagogiky v našem sousedním státě. Mediální pedagogika má v Německu díky dlouholeté tradici své pevné místo. Práce proto pojednává obšírně i o současném stavu: a to nejen o tom, jakým směrem se nyní mediální pedagogika ubírá, ale také o tom, jakým způsobem byla zavedena do školství a jak je v jednotlivých úrovních vzdělávání implementována. V praktické části se tématu mediální výchovy věnují němečtí odborníci, v rámci dotazníku rozebírají tři okruhy: obecný úvod do mediální pedagogiky, mediální pedagogiku v rámci škol v Německu a mimoškolní mediální pedagogiku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis Development of Medial Education and Literacy in Germany presents formation and progresive development of medial education in our neighbouring state. Firstly the basic concepts are explained, then description of Medial eduacation evolution is following. This thesis presents also current state of medial education: which way it tends and how it is practised in particular grade of education. The practical part ilustrates findings from the qualitative research: the experts from Germany responded three fields of questions: general introduction into medial education, medial education at school and non-school medial education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studií | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013692260106986 | |